معاملات تحت رمزارز در بانک های آلمانی از سال 2020

پارلمان فدرالی آلمان به تازگی قانونی را پیش نویس کرده که اگر به تصویب برسد از سال 2020 بانک های این کشور معاملات تحت رمزارز خواهند داشت. در قانون فعلی آلمان، بانک ها اجازه فروش رمز ارز را به صورت مستقیم ندارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، در صورت تصویب قانون مورد اشاره […]

پارلمان فدرالی آلمان به تازگی قانونی را پیش نویس کرده که اگر به تصویب برسد از سال 2020 بانک های این کشور معاملات تحت رمزارز خواهند داشت. در قانون فعلی آلمان، بانک ها اجازه فروش رمز ارز را به صورت مستقیم ندارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، در صورت تصویب قانون مورد اشاره که با قوانین ضد پولشویی اتحادیه اروپا سازگاری دارد، این ماجرا تغییر خواهد کرد. پیش نویس قانون مورد اشاره تا به حال بوسیله پارلمان فدرال آلمان  تایید گشته و حال باید در شانزده ایالت آلمان مورد تایید قرار گیرد.

قانون نهایی موجب خواهد شد بانک ها بدون واسطه تحت رمز ارز عمل کنند و این معاملات را مستقیما در اختیار مشتریان قرار دهند. اگر ایالت های آلمان به پیش نویس این قانون چراغ سبز نشان دهند، شهروندان آلمانی قادرند بیت کوین، اتریوم و رمزارزهای دیگر را به طور مستقیم در بانک های این کشور مورد نگهداری قرار دهند.

گذشته از آن بانک ها می توانند راهکار بانکداری آنلاین را برای طیف وسیعی از دارایی هایی چون سهام، اوراق قرضه و رمزارزها را ارائه دهند. برخی از کارشناسان حوزه مالی هم بیان داشتند که بانک ها قصد دارند به هر روشی برای خود مشتری کسب کرده و ممکن بوده نتوانند آن را از خطرات سرمایه گذاری در رمزارزها آگاه سازند. برای مطالعه خبرهای دیگر از صفحه اخبار فناوری و اطلاعات دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال