معرفی بهترین ساعت های هوشمند و وسایل پوشیدنی نمایشگاه CES 2015 (بخش سوم)

بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی و فن آوری نیز تمام شده است و حالا، پس از سه روز از گذشت آخرین روز این نمایشگاه، تصمیم گرفتیم تا به معرفی بهترین وسایل پوشیدنی این نمایشگاه بپردازیم که قطعا از خواندن آن لذت خواهید برد. در این مقاله بیشتر سعی شده است تا ساعت های هوشمند و وسایلی را […]

بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی و فن آوری نیز تمام شده است و حالا، پس از سه روز از گذشت آخرین روز این نمایشگاه، تصمیم گرفتیم تا به معرفی بهترین وسایل پوشیدنی این نمایشگاه بپردازیم که قطعا از خواندن آن لذت خواهید برد.

در این مقاله بیشتر سعی شده است تا ساعت های هوشمند و وسایلی را که به مچ دست بسته می شوند، مورد بررسی قرار دهیم و شاید عینک های هوشمند که جزء وسایل پوشیدنی به حساب می آیند، در میان این مقاله مشاهده نکنید.

همچنین می توانید بخش اول از این مقاله را از این صفحه مطالعه نمایید. برای مطالعه بخش دوم نیز می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

Montblanc e-Strap

Montblanc e-Strap

مچ بند Montblanc e-Strap صفحه ی نمایشی دارد که در قسمت پایینی مچ دست قرار میگیرد و اگر کاربران نیاز داشته باشند، می توانند از صفحه ی نمایش دیگر این مچ بند استفاده کنند. e-Strap از چرم و فیبر کربن ساخته شده است و صفحه ی نمایشی 0.9 اینچی با وضوح تصویر 36×128 و از نوع OLED دارد. البته این مچ بند قرار است در رنگ های مختلف عرضه شود و ضد شوک نیز می باشد.

اما e-Strap قادر خواهد بود تا فعالیت های روزانه ی شما را دنبال و ثبت نماید و می تواند به وسیله ی بلوتوث نسخه ی 4.0، به تلفن هوشمند شما متصل شده و تماس های دریافتی، پیام های کوتاه، نامه های الکترونیکی و اعلانیه های تلفن هوشمند شما را از طریق ویبره، به شما منتقل کرده و شما را با خبر سازد. همچنین، این صفحه ی نمایش گوچک می تواند اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد. اطلاعاتی همچون تقویم، آخرین اخبار شبکه های اجتماعی، لیست یاد آوری ها و … که به علاوه ی همه ی اینها، شما می تونید به وسیله ی این مچ بند، پخش کننده ی موسیقی و دوربین تلفن هوشمند خود را نیز کنترل نمایید.

MOTA SmartRing

MOTA

 پس از موفقیت هایی که شرکت MOTA در زمینه ی وسایل هوشمند در چنین بازار بزرگ و وسیعی که شرکت های بزرگ و کوچک در آن قرار دارند به دست آورد، وقتش رسیده بود که در نمایشگاه CES 2015 از حلقه ی هوشمند خود نیز رونمایی کند. این حلقه ی هوشمند لمسی بوده و می تواند شما را از اعلانات تلفن هوشمند خود به وسیله ی ویبره، با خبر سازد.

از تماس ها و نوشته ها گرفته تا اعلانات تلفن هوشمند شما در این حلقه نمانگر خواهند شد، پس دلیلی ندارد که تلفن را از جیب خود بیرون آورید. در واقع این ایده از آنجا آمده است که دسترسی به هر چیزی بالا رود و مشکلی از این بابت نداشته باشید. اینکه باتری این حلقه ی هوشمند 99 دلاری (که معادل با 63 یورو می باشد) تا چه اندازه می تواند دوام آورد هنوز مشخص نشده است اما مسلما یکی از مهم ترین نکات می باشد.

اما این تمام برنامه ی MOTA برای CES 2015 نمی باشد بلکه ساعت هوشمند SmartWatch G2 Lite نیز توسط این شرکت در نمایشگاه CES 2015 معرفی شد که می توان آن را به نوعی فرزند Samsung Gear Fit و Nike FuelBand خواند! این ساعت هوشمند به وسیله ی یک صفحه ی OLED کوچک و کم مصرف، می تواند اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار دهد. همچنین سازندگان، یک میکروفون و اسپیکر نیز برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته اند که به وسیله ی آن می توان دستورات مختلفی را اعمال کرد! باتری این ساعت هوشمند در حالت آماده باش، 72 ساعت دوام آورده، در مدت زمان 2 ساعت شارژ می شود و 3 ساعت می توان به وسیله ی آن صحبت کرد. قیمت آن نیز 82 دلار می باشد که معادل با 52 یورو است.

برنامه ی دیگر شرکت MOTA در بخش عینک های هوشمند بوده است. MOTA SmartGlass پاسخی از این شرکت به گوگل می باشد که به یک دوربین 720p مجهز شده است و می تواند فیلم ها و تصاویر مختلفی را تهیه نماید. هنوز این محصول در حال ساخته و تست شدن توسط شرکت MOTA می باشد.

Omate Racer and Omate Roma

Omate Racer and Omate Roma

پیشتر با ساعت های هوشمند Omate Racer و Omate Roma که در ابتدای نمایشگاه CES 2015 معرفی شده بودند آشنا شدیم. هر دوی این ساعت های هوشمند و جدید می توانند به تلفن های هوشمند اندرویدی و iOS متصل شوند و این اتصال و ارتباط نیز از طریق بلوتوث 4.0LE امکان می پذیرد.

ساعت هوشمند Roma بیشتر به دنبال تجمل گرایی و عرضه ی یک ساعت ظریف می باشد اما ساعت Racer مخصوص هوادارن سبک اسپرت است. هر دوی این ساعت های هوشمند به پردازنده ی MediaTek MT2502 مجهز شده اند که سرعت قابل توجهی را به همراه دارد و هیچ گونه تاخیری در عملکرد این ساعت های هوشمند مشاهده نمی شود.

ساعت هوشمند Racer از ششم ژانویه ی سال جاری و با آغاز نمایشگاه CES 2015، با قیمت 99 دلار در حال عرضه می باشد و ساعت هوشمند Roma نیز از تاریخ 31 ژانویه ی، با قیمت 129 دلار آماده ی عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال