معرفی لپتاپ گیمینگ و جدید گیگابایت : صفحه ی نمایش 17 اینچی و GTX980M

به تازگی شرکت گیگابایت، لپتاپ 17.3 اینچی و جدید خود را با نام P37X، برای تمامی افرادی که به دنبال تجربه ی بازی های کامپیوتری بر روی لپتاپ ها می باشند، معرفی کرده است، لپتاپی که به کارت گرافیکی قدرتمند GTX 980M مجهز شده است و در تست Performence نرم افزار 3d Mark، توانسته است امتیازی […]

به تازگی شرکت گیگابایت، لپتاپ 17.3 اینچی و جدید خود را با نام P37X، برای تمامی افرادی که به دنبال تجربه ی بازی های کامپیوتری بر روی لپتاپ ها می باشند، معرفی کرده است، لپتاپی که به کارت گرافیکی قدرتمند GTX 980M مجهز شده است و در تست Performence نرم افزار 3d Mark، توانسته است امتیازی بیشتر از 10000 را کسب نماید!

ضخامت لپتاپ P37X تنها 22.5 میلی متر بوده و 2.8 کیلوگرم وزن دارد و بر خلاف طراحی ظاهری ای که دارد، از قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد. همچنین گیگابایت سعی کرده است تا از بهترین و بروزترین تکنولوژی ها در این لپتاپ استفاده کند تا تحربه ی دنیای گیم را با ویژگی های غیر قابل باوری در اختیار کاربران بگذارد. در واقع این لپتاپ، کاملا مناسب افرادی می باشد که به دنبال یک لپتاپ قدرتمند و فوق العاده، برای انجام بازی های روز هستند و می توانند هر آنچه را که انتظار دارند، در P37X پیدا کنند!

به مشخصات فنی این لپتاپ گه برسیم، با پردازنده ی 4 هسته ای Core i7 اینتل و نسخه ی موبایلی کارت گرافیک GTX 980M مواجه می شویم. این ترکیب سبب شده است تا لپتاپ P37X در تست Performence که تست سنگینی در نرم افزار 3d Mark 11 می باشد، به امتیازی بالاتر از 10000 دست پیدا کند و در عین حال نیز، مصرف باتری بهینه و بسیار خوبی نیز دارد. معماری ای که مدت ها منتظر آن بودیم سرانجام فن آوری ها و ویژگی های گرافیکی ای همچون DSR، MFAA، VXGI و … را به دنیای لپتاپ ها آورد. البته این تمام چیزی نمی باشد که معماری Maxwell آن را به همراه خود داشته است، بلکه به کمک نسل جدید کارت های انویدیا، گیمران قادر خواهند بود تا بازی های روز را با بهترین کیفیت ممکن و بسیار راحت تر از گذشته اجرا نمایند. در بخش ذخیره سازی نیز این لپتاپ به اندازه ی کافی، فضا در اختیار شما قرار می دهد و دو شکاف توسعه ی mSATA برای هارد های جامد و هارد 2 ترابایتی دو گانه در خود دارد که می تواند سرعت بسیار بالایی را خلق کند.

Gigabyte Unveils P37X 17.3-inch Gaming Notebook 2

اما سیستمی جدید در این لپتاپ گیمینگ به کار گرفته شده است که بدون شک برای گیمرهای حرفه ای، از موارد حیاتی به حساب می آید و آن، Macro Hub اختصاصی شرکت گیگابایت می باشد. به کمک این سیستم اختصاصی که توسط خود گیگابایت طراحی شده است، تمامی فرمان های و تمامی کلید های ماوس و کیبوردی که توسط کاربر زده می شود، در کسری از ثانیه توسط این سیستم بازخوانی می شود. همچنین این سیستم، بخشی دیگری نیز دارد و آن، دنبال کردن و ثبت کرد تمامی کلید های زده شده و دکمه های فشرده شده می باشد که در دنیای لپتاپ ها، تکنولوژی شرکت گیگابایت یک سر و گردن بالاتر از بقیه عمل کرده است.

P37X به صفحه ی نمایش 17.3 اینچی با وضوح تصویر 1080p مجهز شده، از 72 درصد رنگ های NTSC پشتیبانی کرده و زاویه ی دید 160 درجه دارد و کیفیتی خیره کننده را خلق می کند که در آن، می توان تصاویر را بالاترین کیفیت ممکن مشاهده کرد. طراحی صفحه ی نمایش این لپتاپ نیز مات بوده و از بازتاب ها و تابش های خیره کننده جلوگیری می کند و در واقع، تمرکز اصلی گیمر را بر روی بازی متمرکز می کند. پورت Mini DisplayPort این لپتاپ نیز خروجی 4K داشته و بالاترین کیفیت ممکن را در میان دستگاه های قابل حمل پدیدار می نماید!

اگر به تماشای فیلم های سینمایی نیز علاقه ی زیادی دارید، باید بدانید که خیالتان از لپتاپ P37X راحت خواهد بود. تکنولوژی Dolby Digital Plus Home Theatre که در این لپتاپ وجود دارد، تجربه ی سینمایی فوق العاده هیجان انگیزی را برایتان رقم خواهد زد چرا که به صورت پیش فرض تنظیم شده و در آن، حالت های پیش فرض برای پخش موسیقی، تماشای فیلم و یا اجرای بازی های رایانه ای دارد. البته قابلیت شخصی سازی نیز در این سیستم وجود دارد و می توانید به صورت دلخواه، تنظیمات خود را اعمال کنید.

Gigabyte Unveils P37X 17.3-inch Gaming Notebook 3

سیستم خنک کنندگی در لپتاپ ها، همیشه یکی از مهم ترین موضوعاتی می باشد که با آنها مواجه هستیم. خروج صحیح گرما و آسیب ندیدن گرما از یک سو و راحتی در استفاده از وسیله از سوی دیگر، یکی از مهم ترین فاکتور های لپتاپ را به همراه دارد. حال انکه برخی از لپتاپ های مدرن که مناسب کارهای کوچک هستند، از فن استفاده نمی کنند و سیستم های فوق العاده و پیشرفته تر دیگری دارند.

نرم افزار اختصاصی Fan Tweak شرکت گیگابایت، امکان قرار دادن سرعت فن در 4 حالت مختلف را به وجود آورده است که در تمامی حالت ها (به جز حالت بیشترین سرعت فن که Max Fan نام دارد)، به صورت خودکار سرعت فن توسط سیستم کنترل می شود تا اگر در هر لحظه قصد اجرای بازی را داشتید، فن ها با آخرین سرعت خود کار کنند تا هر گونه گرمای اضافی تولید شده دفع شود.

اما یکی از سرعت هایی که برای این فن ها در نظر گرفته شده است، حالت Stealth/ Auto Low Noise می باشد، حالتی که می تواند تضمین کند که صدایی از لپتاپ شما خارج نخواهد شد و با خیال راحت، می توانید بدون کوچکترین سر و صدایی، از لپتاپ خود استفاده کنید.

این تمام موضوع نیست و گیگابایت برای لپتاپ قدرتمند P37X خود، از تکنولوژی Supra-Cool نیز استفاده کرده است. به کمک این تکنولوژی گرما، از طریق دو لوله ی جداگانه که توسط پردازنده و کارت گرافیک تولید می شود، از لپتاپ خارج می شود تا هیچ گونه مشکلی به هنگام اجرای بازی ها نداشته باشید.

Gigabyte Unveils P37X 17.3-inch Gaming Notebook 4

با توجه به تمامی ویژگی هایی که ذکر شد، این لپتاپ می تواند تجربه ی فوق العاده ای را برای شما به همراه داشته باشد اما همچنان ویژگی هایی وجود دارد که می تواند رابط کاربری این لپتاپ را نیز برای شما جذاب کند.

تکنولوژی LAN Optimizer که در این لپتاپ قدرتمند قرار گرفته است، سبب شده است تا تاخیر زمانی در شبکه ی اینترنت و بازی های آنلاین، به پایین ترین حد خود برسد و تجربه ی فوق العاده ای را به همراه خود داشته باشد. این موضوع به خوبی در وب گردی و گشت و گذار در اینترنت نیز احساس می شود.

بخش دیگری که در رابط کاربری وجود دارد و جذاب می باشد، وجود سیستم LockWin Key است که به کمک آن، کاربران قادر خواهند بود تا کلید Windows Key را بر روی کیبورد خود غیر فعال کنند. این موضوع می تواند گیمرها را از خروج ها و ایجاد پنجره های آزار دهنده به هنگام بازی یاری کند و شاید برای افراد بسیار حساس و البته حرفه ای تر، فاکتوری مهم تر به حساب بیاید.

لپتاپ P37X شرکت Gigabyte، یک محصول کامل و همه فن حریف می باشد که برای گیمرهای حرفه ای ساخته شده است و در کنار آن نیز تمامی نیازهای افراد عادی و یا مواردی را که هر کسی به آن نیاز دارد، تامین می کند. البته این لپتاپ به تازگی معرفی شده و هنوز گیگابایت، صحبتی از زمان عرضه و یا قیمت نهایی آن نکرده است.

با این حال، این، محصول یکی از لپتاپ های قدرتمندی می باشد که شاید کمتر نمونه ی آن را دیده باشیم. نظر شما در مورد لپتاپ Gigabyte P37X چیست؟ به نظر شما این لپتاپ تا چه حدی می تواند موفق ظاهر شود؟ نظرات خود را با تکنولوژی نیوز به اشترام بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال