مقابله گوگل با سامسونگ درمورد ساعت های هوشمند

رابطه تیره و تار بین گوگل و سامسونگ در سفارشی سازی آندروید مدتی است که آشکار شده و در حال حاضر به نظر می رسد که این نارضایتی در کل جهان پخش شده است. اطلاعات مدعی هستند که مدیر عامل گوگل، لری پیج هفته گذشته با سامسونگ مقابله کرده و دلیل آن تصمیم سامسونگ به سرمایه […]

رابطه تیره و تار بین گوگل و سامسونگ در سفارشی سازی آندروید مدتی است که آشکار شده و در حال حاضر به نظر می رسد که این نارضایتی در کل جهان پخش شده است. اطلاعات مدعی هستند که مدیر عامل گوگل، لری پیج هفته گذشته با سامسونگ مقابله کرده و دلیل آن تصمیم سامسونگ به سرمایه گذاری بیشتر در ساعت های هوشمند Gear 2 و Gear Fit نسبت به گوگل و Android Wear بوده است. در حالی که جزئیات بحث های لری پیج دردسترس نیست، واضح است که گوگل می خواهد توجه بزرگترین شریک سخت افزاری خود را به پلت فرم های آندروید خود جلب کند. بنابر این گزارش، گوگل حتی از سامسونگ خواسته که تا زمان آماده شدن Android Wear، از غوطه ور شدن در تکنولوژی wrist-worn جلوگیری کند.

همانطور که می دانیم، شرکت کره ای دقیقا به این درخواست احترام قائل نیست و درمقابل ابتدا Galaxy Gear را با استفاده از آندروید به شدت سفارشیشده عرضه کرد و سپس به سرعت انرژی خود را برای عرضه ی آن در پلتفرم تایزن صرف کرد.

لینک کوتاه | منبع: engadget

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال