مقایسه مشخصات پرچمدار جدید Xiaomi Mi4 با دو پرچمدار Samsung Galaxy S5 و LG G3

Xiaomi Mi 4، جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار شرکت شائومی رونمایی شد. این دستگاه ترکیبی از بهترین ویژگی های سخت افزاری را به همراه دارد و پیشنهاد قیمت خرده فروشی آن واقعا مناسب است که قطعا بسیاری از خریداران بالقوه را به سوی خود جذب می کند. مشخصات این گوشی عبارت است از اسنپدراگون چهار هسته […]

Xiaomi Mi 4، جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار شرکت شائومی رونمایی شد. این دستگاه ترکیبی از بهترین ویژگی های سخت افزاری را به همراه دارد و پیشنهاد قیمت خرده فروشی آن واقعا مناسب است که قطعا بسیاری از خریداران بالقوه را به سوی خود جذب می کند. مشخصات این گوشی عبارت است از اسنپدراگون چهار هسته ای 801 با کلاک 2.5 گیگاهرتز، حافظه رم 3 گیگابایت، باتری پرظرفیت 3080mAh در زیر کاور قابل تعویض این تلفن هوشمند، نمایشگر 5 اینچ lPS LCD با رزولوشن 1920×1080 پیکسل، و دوربین های 13 مگاپیکسل پشت و 8 مگاپیکسل جلو.

Mi 4 همچنین با فضای ذخیره سازی 16 یا 64 گیگابایت همراه است و قیمت این گوشی در چین به ترتیب معادل 320 دلار و 400 دلار می باشد.

این مشخصات با این قیمت بسیار جذاب به نظر می رسد، درست است؟

بدون هیچ شکی، رقبای اصلی Mi 4 آخرین دستگاه های پرچمدار مانند سامسونگ، ال جی، اچ تی سی، سونی و غیره است. ما تصمیم گرفتیم که لیستی از مشخصات Mi 4 را در مقایسه با دو رقیب برجسته و معروف آن یعنی سامسونگ گلکسی اس 5 و ال جی G3 ارائه کنیم تا ببینید که این گوشی چگونه با مشخصات سخت افزاری خود در مقابل این دو رقیب قرار گرفته است.

Xiaomi Mi 4 – – –  Samsung Galaxy S5 – – -LG G3

hk

 

 

3

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال