مقایسه مشخصات (HTC One (M8 ویندوزی با دو تلفن هوشمند Nokia Lumia Icon و Lumia 635

در این مطلب یکی از جذاب ترین دستگاه های ویندوزفون را که تاکنون ساخته شده برای ویندوز فون ساخته شده، یعنی HTC One M8 با دو تلفن هوشمند نوکیا مقایسه میکنیم! مطمئنیم که بسیاری از طرفداران ویندوزفون بسیار هیجان زده هستند که اچ تی سی نسخه ویندوزفون پرچمدار خود را معرفی کرده است. اما لازم به […]

در این مطلب یکی از جذاب ترین دستگاه های ویندوزفون را که تاکنون ساخته شده برای ویندوز فون ساخته شده، یعنی HTC One M8 با دو تلفن هوشمند نوکیا مقایسه میکنیم! مطمئنیم که بسیاری از طرفداران ویندوزفون بسیار هیجان زده هستند که اچ تی سی نسخه ویندوزفون پرچمدار خود را معرفی کرده است. اما لازم به ذکر است که گزینه های دیگری نیز در بازار وجود دارد که باید قبل از رفتن به سوی این تلفن هوشمند فلزی، به آن ها توجه کنید.

درست است که در حال حاضر تلفن های ویندوزفونی زیادی برای مقایسه با وان M8 ویندوزی وجود ندارد، اما اگر شما به این سیستم عامل علاقه دارید، باید حداقل نگاهی به Lumia Icon و Lumia 635 بیاندازید. اولین مورد یک گوشی رده بالا است که از طریق AT&T در دسترس می باشد (به یاد داشته باشید که M8 ویندوز در آغاز به صورت انحصاری ورایزون خواهد بود). در حالی که دومی یک گوشی رده پایین است که در هر دو AT&T و تی موبایل موجود است. به هر حال،حتی اگر لومیا 635 در یک گروه بسیار متفاوت باشد، ما فکر می کنیم این گوشی باید در این مقایسه قرار گیرد، زیرا می تواند قابلیت های بسیار مشابهی را در کنار یک تجربه کاربری از خود ارائه دهد که در کل بد نیست.

چگونه می توانید دقیقا این گوشی های هوشمند شگفت انگیز را مقایسه کنیم؟ شاید یکی از آن ها پردازنده سریعی داشته باشد ولی دیگری  با باتری بزرگ خود آن را تلافی کند؟ همه ی پاسخ ها در مقایسه مشخصات زیر ارائه شده است.

HTC One (M8) for Windows – – – – Nokia Lumia Icon – – – – Nokia Lumia 635

design display

camera

hardware

battery

tech

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال