موتو X اکنون با طرح فروش ویژه خود 299.99$ تا 23 جولای

موتورولا احتمالا برای رونمایی  تلفن هوشمند جدید اش یعنی Moto X+1 به زودی آماده خواهد شد، چرا که  از زمان عرضه ی پرچمدار قبلی اش دیک به یک سال می گذرد. موتو X در حال حاضر با آغاز قیمت 299.99$ بدون قرارداد، 100$ کمتر از قیمت معمول در اختیارتان قرار می گیرد. این امکان، لطف طرح فروش […]

موتورولا احتمالا برای رونمایی  تلفن هوشمند جدید اش یعنی Moto X+1 به زودی آماده خواهد شد، چرا که  از زمان عرضه ی پرچمدار قبلی اش دیک به یک سال می گذرد.

موتو X در حال حاضر با آغاز قیمت 299.99$ بدون قرارداد، 100$ کمتر از قیمت معمول در اختیارتان قرار می گیرد. این امکان، لطف طرح فروش ویژه است که شما می توانید در وبسایت Moto Maker با گرفتن تخفیف ازاین طرح بهره مند شوید.

این طرح به شما اجازه می دهد که 100$ در مدل 16گیگابایت و 125$ برای گوشی های با ظرفیت ذخیره سازی بالاتر صرفه جویی کنید.

بنابراین موتو X با 32 گیگابایت حافظه داخلی اکنون با قیمت 324.99$ عرضه می شود. و برای داشتن 64 گیگابایتی باید 374.99$ خرج کنید.

تنها کاری که برای استفاده از این پیشنهاد باید انجام دهید، سفارش موتو X از طریق Moto Maker قبل از 23 جولای می باشد و هنگامی که شما این گوشی را به سبد خرید خود اضافه کنید، کد طرح فروش ویژه “MBXISMOT” اعمال خواهد شد. سپس این تخفیف به طور خودکار صورت می گیرد و قیمت برای سطوح جدید کاهش می یابد.

البته که عملکرد موتو X هنوز به اندازه کافی خوب است و حتی از نظر سخت افزار، در حال حاضر می توان به عنوان یک تلفن هوشمند میان رده روی آن حساب کرد. این گوشی با قیمت مناسبو معقول، آندروید تقریبا خالص و آپدیت های سریع سیستم عامل (حداقل تاکنون) در حال حاضر به یک انتخاب مناسب برای همه تبدیل شده است.

gsmarena_001 (1)

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال