میتسوبیشی به دنبال معرفی خودروی SUV و هیبریدی جدید خود در Genova است!

میتسوبیشی از آن دست خودروسازانی نیست که وقتی با شکست مواجه می شوند، از معرفی خودروهای جدید اجتناب کند چرا که در گذشته ی نزدیک، مشکلات مالی زیادی در قاره ی آمریکا، گریبان گیر این شرکت شد. اما میتسوبیشی قصد دارد تا خودروی هیبریدی جدیدی را در نمایشگاه Genova Motor Show 2015 معرفی کند. تنها […]

میتسوبیشی از آن دست خودروسازانی نیست که وقتی با شکست مواجه می شوند، از معرفی خودروهای جدید اجتناب کند چرا که در گذشته ی نزدیک، مشکلات مالی زیادی در قاره ی آمریکا، گریبان گیر این شرکت شد. اما میتسوبیشی قصد دارد تا خودروی هیبریدی جدیدی را در نمایشگاه Genova Motor Show 2015 معرفی کند.

تنها دو تصویر از این خودرو توسط Mitsubishi منتشر شده است و بر طبق روال همیشگی، هنوز نام آن اعلام نشده است. هنوز چیز زیادی از این خودروی SUV نمی دانیم و تنها چیزی که تا اکنون مشخص شده است، این خودروی جم و جور از چیزی که میتسوبیشی آن را “Earth Technology stable of environmental technologies” نامیده است، استفاده میکند. معنای لغوی این عبارت “تکنولوژی پایدار زمین از تکنولوژی محیطی” می شود که چندان قابل فهم نیست! و البته می دانیم که این شرکت قصد دارد خودروی هیبریدی خود را در بازار اورپا و آسیا وارد کند.

Mitsubishi teases new hybrid SUV for Geneva unveil 11

البته دلیل عدم حضور این خودرو در بازار آمریکا این است که این اتومبیل جدید، از سری خودروهای هیبریدی DriveTrain می باشد که این بدان معنی است که این خودرو از دو نوع موتور برای حرکت کردن استفاده میکند که این خودروها، در بازار آمریکا هنوز وارد نشده اند و چندان جا افتاده نیستند. البته هیچ اطلاعات دیگری از این خودرو در دسترس نیست چون تنها 2 عکس از آن منتشر شده است و مسلما ما نمی توانیم بیشتر از این، راجع به این خودرو توضیح دهیم! اما چیزی که من در عکس می بینم، من را به یاد خودروی Nissan Rogue می اندازد و کمی هم به خودروی Concept XR شباهت دارد، خودرویی که میتسوبیشی آن را در نمایشگاه Genova Auto Show سال گذشته معرفی کرد و شاید این، تمام چیزی باشد که از عکس می توان فهمید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این خودرو، تنها راه حل صبر کردن تا نمایشگاه Genova Auto Show 2015 می باشد که در ماه مارس برگزار می شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال