نسخه ی 4 گیگابایتی از کارت گرافیک GTX 750 Ti توسط ASUS معرفی شد!

GTX 750 Ti از کارت های میان رده و قدرتمندی می باشد که مناسب اجرای بازی ها در رزولوشن های 900p یا پایین تر بوده و می تواند نیاز بسیاری از گیمر ها را برطرف سازد. پیشتر نسخه ی 2 گیگابایتی و Strix از این کارت توسط شرکت ایسوس معرفی و عرضه شده بود و […]

GTX 750 Ti از کارت های میان رده و قدرتمندی می باشد که مناسب اجرای بازی ها در رزولوشن های 900p یا پایین تر بوده و می تواند نیاز بسیاری از گیمر ها را برطرف سازد. پیشتر نسخه ی 2 گیگابایتی و Strix از این کارت توسط شرکت ایسوس معرفی و عرضه شده بود و حالا، شاهد معرفی نسخه ی 4 گیگابایتی این کارت گرافیک توسط این شرکت بزرگ می باشیم.

کارت گرافیک GTX 750 Ti Strix 4GB که به تازگی توسط شرکت ASUS معرفی شده است، تا حد امکان به صورت کارخانه ای اورکلاک شده و سرعت هسته یا کلاک هسته ی آن، برابر با 1124 مگاهرتز می باشد که در حالت Boost به 1202 مگاهرتز افزایش پیدا می کند. همچنین، سرعت حافظه ی موثر GDDR5 آن برابر با 5.40 گیگاهرتز می باشد که در کنار 4 گیگابایت حافظه ی گرافیکی، می تواند کارت را برای اجرای بازی های سنگین تر و وسیع تر، آماده کند.

اما بهتر است کمی دقیق تر به این کارت نگاه کنیم. GTX 750 Ti بر پایه ی سیلیکون 28 نانومتری GM107 و معماری Maxwell ساخته شده است که 640 واحد پردازشگر CUDA در خود دارد و مموری کنترلر آن نیز از نوع 128 بیتی می باشد. به همین جهت است که می گوییم این کارت مناسب اجرای بازی ها در رزولوشن های 900p و پایین تر می باشد و شاید کمی در اجرای بازی ها با وضوح تصویر فول اچ دی (1080p)، کمی دچار مشکل شوید.

هنوز زمان عرضه و قیمت این کارت گرافیک معرفی نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال