نسل بعدی تبلت NVIDIA Shield, با چیپست Tegra X1 از راه می رسد

گزارش ها حاکی از آن هستند که شرکت NVIDIA به سختی در حال کار بر روی نسل بعدی تبلت های خود، یعنی تبلت های اندرویدی شیلد می باشد. این تبلت با صغحه نمایش ۸ اینچی مخصوص گیمینگ بوده و براساس شایعات، اواسط ماه مارس (حدود یک ماه دیگر)، عرضه خواهد شد. مهمترین نقطه ی قوت این تبلت، […]

گزارش ها حاکی از آن هستند که شرکت NVIDIA به سختی در حال کار بر روی نسل بعدی تبلت های خود، یعنی تبلت های اندرویدی شیلد می باشد. این تبلت با صغحه نمایش ۸ اینچی مخصوص گیمینگ بوده و براساس شایعات، اواسط ماه مارس (حدود یک ماه دیگر)، عرضه خواهد شد.

مهمترین نقطه ی قوت این تبلت، استفاده از نسل جدید چیپست های تگرا یعنی Tegra X1 به همراه پردازنده ی گرافیکی Maxwell، می باشد. این پردازنده قدرمند ترین پردازنده گرافیکی حال حاضر دنیای موبایل و تبلت می باشد و قدرت پردازشی معادل 1 ترافلاپ را دربر خواهد داشت که در نوع خود بی نظیر است.

متاسفانه بغیر از چیپست، اطلاعات دیگری در مورد تبلت جدید در دسترس نمی باشد. گرچه ظاهرا اندازه ی ۸ اینچی صفحه ی نمایش در نسل قبلی، بدون تغییر خواهد ماند و همچنین این تبلت از فناروری ارتباطی LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در زمان معرفی چیپست Tegra X1 در ماه ژانویه، شرکت انویدیا اعلام کرد که دستگاه جدید این شرکت در شش ماهه ی اول سال جاری میلادی عره خواهند شد، باید منتظر ماند و دید، دقیقا چه زمانی این تبلت فوق العاده عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال