نقشه های لورفته از طراحی اکسپریا زد3 و زد3 کامپکت، گوشی های نازک تری را نشان می دهند

اگر در مورد اکسپریا زد3 که به سرعت حدود شش ماه پس از زد2 عرضه خواهد شد، هر گونه شک و تردیدی دارید، جدیدترین نقشه های CAD لورفته از این گوشی، همه شک و تردید شما را برطرف می کند. نه تنها این گوشی، بلکه ما طرح های CAD اکسپریا زد3 کامپکت را نیز در […]

اگر در مورد اکسپریا زد3 که به سرعت حدود شش ماه پس از زد2 عرضه خواهد شد، هر گونه شک و تردیدی دارید، جدیدترین نقشه های CAD لورفته از این گوشی، همه شک و تردید شما را برطرف می کند. نه تنها این گوشی، بلکه ما طرح های CAD اکسپریا زد3 کامپکت را نیز در دست داریم.

ابعادی که برای اکسپریا زد3 به تصویر کشیده شده تاحدودی از زد2 متفاوت است. با اندازه 7.3×72.09×146.46 میلی متر، کمی نازک تر و کم عرض تر از پرچمدار فعلی سونی می باشد. صادقانه بگوییم که قطر 7.3 میلی متر برای یک گوشی دیوانه کننده است، درحالی که دارای چنین مشحصات فنی سطح بالا بوده و ضدآب باشد.

انتظار می رود زد3 کامپکت یک صفحه نمایش 4.6 اینچ داشته باشد و ظاهرا ابعادش نیز 8.8×64.9×129 میلی متر خواهد بود. بنابراین این گوشی نسبت به زد3 اصلی، در دست قابل کنترل تر است، ولی دارای همان ویژگی ها بوده و شاید فقط مقداری رزولوشن صفحه نمایش و میزان حافظه رم کاهش یافته باشد. این ابعاد آن را از زد1 کامپکت کمی بلندتر کرده، اگرچه نازک تر بوده و عرض یکسانی دارد.

نمایشگاه IFA پاییز امسال بسیار هیجان انگیز خواهد بود، چرا که در کنار این دو اکسپریای نازک و قدرتمند، ما انتظار نوت 4، Ascend D3 و تعداد زیادی سورپرایز دیگر را نیز داریم. پس هیچ یک از خبرهای ما را که در آینده اعلام خواهد شد، از دست ندهید.

Xperia-Z3-7.3mm-thin-dimensions-leaked

Xperia-Z3-Compact-Dimensions-Leaked

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال