نکسوس بعدی را چه شرکتی خواهد ساخت؟!

چندین سال است که شرکت گوگل برای طراحی و ساخت گوشی پرطرفدار خود، نکسوس، کمپانی خاصی را انتخاب میکند. این کمپانی بدلیل قیمت گذاری معقول خود روی گوشی های نکسوس، فروش خوبی را تجربه کرده و در صورت پیشنهاد به کمپانی های معروف برای ساخت گوشی نکسوس آینده خود، مطمئنا از آنها جواب رد نخواهد شنید. دراین بین،کمپانی های […]

چندین سال است که شرکت گوگل برای طراحی و ساخت گوشی پرطرفدار خود، نکسوس، کمپانی خاصی را انتخاب میکند. این کمپانی بدلیل قیمت گذاری معقول خود روی گوشی های نکسوس، فروش خوبی را تجربه کرده و در صورت پیشنهاد به کمپانی های معروف برای ساخت گوشی نکسوس آینده خود، مطمئنا از آنها جواب رد نخواهد شنید. دراین بین،کمپانی های الجی و سامسونگ بیشترین پیشنهادات پذیرفته شده را در طی این سالیان داشته اند.

 در طی این سفارشات، اولین نکسوس با نام Nexus One بوسیله کمپانی HTC سپس  Nexus S و Galaxy Nexus توسط شرکت سامسونگ، Nexus 4 و Nexus 5 توسط کمپانی الجی و در آخر Nexus 6 بوسیله شرکت موتورولا طراحی و ساخته شدند. حالا باید منتظر بود و دید که گوگل کدام کمپانی را برای ساخت گوشی جدید خود انتخاب می کند. آیا گوگل با شرکتی جدید وارد مذاکره خواهد شد یا دوباره از تجربهِ طراحی های زیبا و تحسین برانگیز مدل های قبلی خود استفاده خواهد کرد؟!

5nexusimage11

بنظر شما، کمپانی گوگل، طراحی و ساخت گوشی هوشمند آینده خود را به کدام شرکت محول خواهد کرد؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال