هتلی در ژاپن که توسط ربات ها کنترل می شود

تابستان امسال، هتلی در شهر ناگاساکی ژاپن افتتاح می شود که با داشتن 72 اتاق به طور کامل توسط ربات ها اداره می شود. این ربات ها قابلیت های زیادی را در خود می بینند. از جمله این قابلیت ها می توان به ارتباط چشم با چشم، جواب دادن به حرکات بدن و صحبت کردن […]

تابستان امسال، هتلی در شهر ناگاساکی ژاپن افتتاح می شود که با داشتن 72 اتاق به طور کامل توسط ربات ها اداره می شود. این ربات ها قابلیت های زیادی را در خود می بینند. از جمله این قابلیت ها می توان به ارتباط چشم با چشم، جواب دادن به حرکات بدن و صحبت کردن چندین زبان از جمله چینی، ژاپنی، کره ای و انگلیسی نام برد.

از دیگر قابلیت های این ربات ها می توان به حمل کردن کیف، شستن لباس و تمیز کردن اتاق اشاره کرد. البته در ابتدا این ربات ها توسط تعدادی از کارکنان هتل آزمایش می شوند و سپس به تنهایی در هتل رها خواهند شد به طوری که رئیس هتل در آخرین مصاحبه هدف خود را این گونه اعلام کرده که 90 درصد از کارهای هتل توسط ربات ها انجام شوند.

تکنولوژی در این هتل فقط به کنترل شدن آن توسط ربات ها خلاصه نمی شود. مسافران و ساکنان این هتل می توانند با چهره ی خود اتاق را باز کنند و کولر این اتاق ها با استفاده از دمای بدن فرد ساکن، هوا را به درجه ی مطبوع خود می رساند. این هتل در تاریخ 17 جولای باز خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال