هفته ی آینده، منتظر اولین تلفن هوشمند با سیستم عامل Ubuntu باشید!

زمان زیادی گذشته است اما بالاخره Canonical تصمیم گرفته است هفته ی آینده، تلفن هوشمند خود با سیستم عامل Ubuntu را معرفی کنید. تیم سازنده ی این تلفن هوشمند، یک سال است که برای ساخت آن با شرکت های Meizu و BQ در حال همکاری می باشد. این تلفن هوشمند که هفته ی آینده معرفی خواهد شد، […]

زمان زیادی گذشته است اما بالاخره Canonical تصمیم گرفته است هفته ی آینده، تلفن هوشمند خود با سیستم عامل Ubuntu را معرفی کنید. تیم سازنده ی این تلفن هوشمند، یک سال است که برای ساخت آن با شرکت های Meizu و BQ در حال همکاری می باشد.

این تلفن هوشمند که هفته ی آینده معرفی خواهد شد، یک تلفن میان رده با نام Aquaris E4.5 می باشد که پیشتر نسخه ی اندروید آن معرفی شده بود. اما این تلفن هوشمند جدید، ویرایشی از آن با سیستم عامل Ubuntu خواهد بود که قرار است با همان مشخصات سخت افزاری قبلی عرضه شود. صفحه ی نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 960×540، پردازنده ی چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی MediaTek Cortex A7، یک گیگابایت حافظه ی رم و 8 گیگابایت حافظه ی داخلی، از جمله ی ویژگی های اصلی این تلفن هوشمند به حساب می آیند. دوربین پشتی این تلفن هوشمند، یک سنسور 8 مگاپیکسلی دارد و دوربین جلویی آن نیز سنسور 5 مگاپیکسلی دارد و می تواند با قیمت 169.99 یورو (معادل با 195 دلار)، انتخابی مناسب باشد.

Canonical و BQ قصد دارند تا وارد رقابت با شرکت هایی همچون ژیائومی شود و به همین منظور، اولین تلفن هوشمند با سیستم عامل Ubuntu، قرار است از ماه آینده وارد بازار شود و مجددا موفقیت های این شرکت را به دست آورد. این شروع، هفته ی آینده می باشد و هم اکنون شرکت های اروپایی ارائه دهنده ی سیم کارت، خود را آماده ی معرفی پیشنهادات و بسته های ویژه کرده اند. البته یک خبر نیز برایتان داریم و آن، این است که BQ اعلام کرده است که هنوز برنامه ای جهت عرضه ی این تلفن هوشمند در خارج از قاره ی اروپا نداریم. از سوی دیگر، Canonical نیز اعلام کرده است که در حال کار بر روی استراتژی های این شرکت به جهت عرضه ی این تلفن هوشمند در بازار آمریکا می باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال