هوشمندترین اوتوسکوپ جهان به بازار عرضه شد

اوتوسکوپ جدید BeBird A2  با قابلیت ضدعفونی و جرم زدایی از گوش در سایت ایندی گوگو با قیمت 63 دلار آمریکا پیش فروش می شود ، این ابزار کاربردی هوشمند ترین اوتوسکوپ جهان لقب گرفته است . به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، اشعه ماوراء بنفش این اوتوسکوپ میکربهای حفره داخلی گوش را […]

اوتوسکوپ جدید BeBird A2  با قابلیت ضدعفونی و جرم زدایی از گوش در سایت ایندی گوگو با قیمت 63 دلار آمریکا پیش فروش می شود ، این ابزار کاربردی هوشمند ترین اوتوسکوپ جهان لقب گرفته است .

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، اشعه ماوراء بنفش این اوتوسکوپ میکربهای حفره داخلی گوش را نابود می کند ، دوربینی کوچک و پیشرفته در آن تعبیه شده است تا معاینه توسط پزشک به صورت آنلاین امکان پذیر گردد. کافی است کاربر روی گوشی هوشمند نرم افزار مرتبط با این اوتوسکوپ را نصب کرده تا بتواند وضعیت شنوایی خود را چک نماید. با روشن شدن دوربین نوری از این وسیله به محیط درون گوش تابانیده شده و با ثبت عکس و فیلم به صورت آنلاین اطلاعات به گوشی کاربر یا پزشک معالج فرستاده می شود. شناسایی انسداد در سیستم شنوایی و جرم انباشته در گوش به آسانتر شدن درمان کمک می کند. ایمن تر بودن این اوتوسکوپ نسبت به انواع موجود در بازار مزیت مهمی محسوب می گردد و با کمک این وسیله از آسیب های جزئی که بیمار هنگام خارج کردن جرم گوش متحمل میشد جلوگیری بعمل می آید. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال