ولوو، کلاه ایمنی و هوشمند جدیدی را برای دوچرخه سواران معرفی کرد!

هنگامی که شما سوار یک اتومبیل هستید یا یک دوچرخه، مهم ترین چیز امنیت و سلامت شما در جاده می باشد و به همین منظور، شرکت های بسیاری در زمینه ی طراحی سیستم های مختلفی که بتواند اتومبیل ها را از حضور یکدیگر آگاه کند، اقداماتی را انجام داده اند، اما اینکه خودروها و دوچرخه سواران […]

هنگامی که شما سوار یک اتومبیل هستید یا یک دوچرخه، مهم ترین چیز امنیت و سلامت شما در جاده می باشد و به همین منظور، شرکت های بسیاری در زمینه ی طراحی سیستم های مختلفی که بتواند اتومبیل ها را از حضور یکدیگر آگاه کند، اقداماتی را انجام داده اند، اما اینکه خودروها و دوچرخه سواران نیز از حضور یکدیگر با خبر شوند، فوق العاده به نظر می رسد، درست است؟!

شرکت ولوو به دنبال انجام این کار می باشد و کلاه ایمنی جدیدی را معرفی کرده است که تنها از سر شما محافظت نخواهد کرد، بلکه شما را با دنیای بیرویتان مرتبط می کند. این کلاه ایمنی که به همراه شرکت های POC و Ericsson در حال ساخته شدن می باشد، با نرم افزار محبوب شرکت ولوو، Strava نیز کار می کند و در هر لحظه، مکان دوچرخه ی شما را با سیستم ابری ولوو به اشتراک می گذارد، در نتیجه خودروهای ولوو می توانند از حضور شما در جاده آگاه شوند.

داستان به اینجا ختم نمی شود; نرم افزار Strava به شما جای سایر اتومبیل ها را نیز نشان می دهد و هنگامی که شما در جاده هستید، رانندگان پیام هشداری را مبنی بر حضور شما در جاده دریافت می کنند، حتی در شرایطی که شما در دید راننده نباشید! همچنین کلاه ایمنی شما نیز با انتشار نوری قرمز رنگ در جلوی صورتتان، شما را از حضور یک خودرو که از یک جاده ی مشترک می آید آگاه می سازد!

بدون شک، این سیستم جدید می تواند یک روند جالب و نویی را اختراع کرده باشد اما بدون اشکال نیست. قطعا تکیه بر سیستم ابری ولوو، یک تلفن هوشمند و یک نرم افزار کار عاقلانه ای نمی باشد و این سوال به وجود می آید که چگونه با این سرعت، این داده ها رد و بدل شده و چنین اطلاعاتی نمایش داده می شوند؟ همچنین، این اخطار که گفته شده است در چه زمان هایی رخ خواهد داد؟ این ها سوال هایی است که ذهن هر راننده و دوچرخه سواری را به خود مشغول می کند و هر کسی علاقه دارد تا از جزئیات اطراف خود و خودروهای دیگر در هر لحظه آگاه باشد.

با این حال، ولوو اولین شرکتی است که در این رابطه اقدام به معرفی فن آوری جدیدی کرده است که خب تحسین برانگیز می باشد. اگر شما در حال رانندگی و دوچرخ سواری بودید و دیدید که راننده ها و دوچرخه سوران دیگر توجهی به حضور شما ندارند، بهتر است حواستان رو جمع این تکنولوژی جدید کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال