ولوو خودروی XC90 T8 را با موتور دو گانه و قدرت 400 اسب بخار معرفی کرد

روز گذشته، ولوو خودروی جدیدی را از خانواده ی XC90 با نام T8 معرفی کرد که در کلاس خودروهای SUV جای میگیرد و با موتور 400 اسب بخاری و دو گانه ی خود، مصرف سوخت بسیار پایین دارد. همچنین سطح تولید گازهای گلخانه ای در این اتومبیل بسیار پایین بوده و تمامی استاندارد های کشور […]

روز گذشته، ولوو خودروی جدیدی را از خانواده ی XC90 با نام T8 معرفی کرد که در کلاس خودروهای SUV جای میگیرد و با موتور 400 اسب بخاری و دو گانه ی خود، مصرف سوخت بسیار پایین دارد. همچنین سطح تولید گازهای گلخانه ای در این اتومبیل بسیار پایین بوده و تمامی استاندارد های کشور آمریکا در آن رعایت شده است.

این خودروی جدید با موتور هیبریدی خود، یک خودروی کاملا طبیعت دوست است و سطح گازهای گلخانه ای در آن بسیار پایین بوده و در هر کیلومتر، تنها 59 گرم گاز تولید می کند. همچنین میزان مصرف بنزین در خودروی XC90 T8 برابر با 2.5 لیتر در 100 کیلومتر می باشد. اما مصرف سوخت بسیار پایین خودروی جدید ولوو، سبب نشده است تا این خودرو یک وسیله ی ضعیف باشد و قادر خواهد بود تا در زمان 5.9 ثانیه، به سرعت 100 کیلومتر دست پیدا کند.

xc90t8-2 xc90t8-4 xc90-1 xc90t8-1

ولوو چندین حالت مختلف را برای رانندگی در این خودرو قرار داده است که مهم ترین آنها، استفاده از موتور 2 لیتری، بنزینی و 4 سیلندری آن می باشد که مصرف پایینی داشته و مدل دیگر، استفاده ی تنها از موتور برقی آن می باشد که قادر خواهد بود تا مسافت 40 کیلومتر را طی کند. مدل دیگری که وجود دارد، Power Mode می باشد که این امکان را به راننده می دهد تا از تمامی قدرت اتومبیل استفاده کند.

بیایید کمی در موتور های خودروی XC90 T8 دقیق تر شویم. موتور بنزینی این خودرو، 4 سیلندر داشته و با 8 دنده، به صورت اتوماتیک کار می کند. موتور برقی آن نیز دارای یک باتری 65 کیلوواتی است که در وسط آن قرار دارد، به همین دلیل هیچ مشکلی جهت فضای ذخیره سازی و تعداد سرنشینان به وجود نمی آید.

هنوز زمان عرضه و قیمت این خودرو اعلام نشده است…

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال