ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند با رم 512 مگابایت، امکانات کمتری خواهد داشت

سوال ها درباره ی انتشار ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند همچنان ادامه دارد و امروز Joe Belfiore به تعدادی از سوالات در شبکه ی اجتماعی توئیتر پاسخ داد. یکی از سوالات در مورد جایگاه دستگاه هایی با رم 512 مگابایت در پیش نمایش ویندوز 10 بود: “سلام به همه: ما در حال کار بر […]

سوال ها درباره ی انتشار ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند همچنان ادامه دارد و امروز Joe Belfiore به تعدادی از سوالات در شبکه ی اجتماعی توئیتر پاسخ داد. یکی از سوالات در مورد جایگاه دستگاه هایی با رم 512 مگابایت در پیش نمایش ویندوز 10 بود:

“سلام به همه: ما در حال کار بر روی ویندوز 10 برای دستگاه های 512 مگابایتی مانند لومیا 520 هستیم. هدف ما انتشار ویندوز 10 برای این دستگاه هاست، ولی ممکن است امکانات متفاوتی برای این دستگاه ها ارائه شود!”

“زمان بندی انتشارِ ورژن پیش نمایش ویندوز نیز برای گوشی های مختلف، متفاوت می باشد. در ابتدا برای برخی گوشی ها انتشار انجام خواهد شد، اما در آینده گوشی های بیشتری به لیست ما اضافه خواهند گردید.”

همچنین ما مشغول کار بر روی اولین نسخه از پیش نمایش هستیم، طبق قولی که در روز 21 ژانویه داده بودیم. ما ابتدا نیاز به کامل کردن آزمایشات داخلی داریم، بنابراین صبر کنید!”

هنوز سوالات بسیار پیرامون ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند وجود دارند. اما نکته ی مهم هر چند نکته ی غیر منتظره ای هم نبود، ویندوز 10 بر روی دستگاه هایی با رم 512 مگابایت بود. درست است که گفته شد احتمالا امکانات متفاوت باشند، اما با نگاهی کلی به این موضوع متوجه خواهید شد که حداقل شاید بهتر از این است که آپدیتی در کار نباشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال