َApex، کیف پولی مکانیکی و آلومینیومی برای پرداخت امن!

از آنجا که پرداخت های موبایلی روز به روز در حال فراگیر تر شدن می باشد و خرده فروشان نیز از جوایز انجام پرداخت ها توسط تلفن های هوشمند خبر می دهند، استاده از یک کیف پول و حمل فیزیکی آن، شاید کمی کمرنگ تر شده باشد. حتی اگر این کار نیز انجام شود و […]

از آنجا که پرداخت های موبایلی روز به روز در حال فراگیر تر شدن می باشد و خرده فروشان نیز از جوایز انجام پرداخت ها توسط تلفن های هوشمند خبر می دهند، استاده از یک کیف پول و حمل فیزیکی آن، شاید کمی کمرنگ تر شده باشد. حتی اگر این کار نیز انجام شود و کیف پول شما همیشه همراه شما باشد، بی شک مبلغ کمی پول را در آن قرار خواهید داد.

اما به تازگی کیف پول مکانیکی و جدیدی از جنس آلومینویم در وب سایت KickStarter معرفی شده است که Apex نام داشته و از استاندارد محافظتی RFID استفاده می کند. طراحی این کیف پول با سایر کیف ها کاملا متفاوت می باشد و طبق گفته ی سازندگان، این کیف پول اندازه ای برابر با یک آیفون 5s خواهد داشت. عملکرد بخش مکانیکی این کارت به این گونه است که یک اسلات در قسمت میانی این کیف قرار دارد که در آن، می توانید بیشترین کارتی را که استفاده می کنید، قرار داده و با انگشت شست خود، به هنگام نیاز، کارت را بیرون داده و از آن استفاده کنید و سپس کارت را به قسمت قبلی خود برگردانید.

یک سمت از این کیف پول از جنس آهن و طرف دیگر از جنس پلاستیک کشسان می باشد و در آن قسمت کشسان، می توانید پول های تا شده ی خود را قرار دهید. همچنین این کیف به اندازه ی کافی و برای قرار دادن چندین کارت در خود، جا خواهد داشت. قرار است کیف پول مکانیکی Apex در رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای عرضه شود و همچنین در طرح های افقی و عمودی ساخته خواهد شد.

Apex جدیدترین وسیله ای می باشد که توسط کمپانی Mstrmnd Collective ساخته شده است و با هدف رسیدن به 4000 دلار در وب سایت KickStarter معرفی شد اما رقمی که تا کنون این شرکت به آن رسیده است، مبلغ خیره کننده و بالای 111,685 دلار می باشد! اگر شما نیز قصد دارید این کیف پول را داشته باشید، باید 22 دلار هزینه کنید و در ماه آوریل، آن را دریافت نمایید. البته باید توجه داشت که پس از تولید انبوه، این کیف پول قیمت بالاتری خواهد داشت…

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال