پاور بانک جدید شیائومی یک بخاری جیبی است

شرکت شیائومی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گجت هوشمند چینی بوده که هر نوع محصولی را می توان در سبد تولیدات آن مشاهده کرد. اگرچه بیشتری کسب سود شیائومی از بخش تلفن هوشمند بوده اما برخی گجت های جالب موجب شده تا این شرکت بیشتر روی زبان ها قرار گیرد و محبوبیتی بدست آورد. […]

شرکت شیائومی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گجت هوشمند چینی بوده که هر نوع محصولی را می توان در سبد تولیدات آن مشاهده کرد. اگرچه بیشتری کسب سود شیائومی از بخش تلفن هوشمند بوده اما برخی گجت های جالب موجب شده تا این شرکت بیشتر روی زبان ها قرار گیرد و محبوبیتی بدست آورد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، به تازگی شیائومی از پاور بانکی رونمایی کرده که در حقیقت یک بخاری جیبی است. این گجت برای زمستان گزینه مناسبی بوده و با آن افراد می توانند دست خود را گرم کنند. بخاری مورد اشاره دمای 52 درجه ای را می تواند ارائه دهد و گرمای کافی رقم زند. طراحی پاور بانک شباهتی به هیچ پاور بانک نداشته و شبیه به رادیو کوچک طراحی شده که با بدنه آلومینیومی حرارت لازم را منتقل می کند.

در بحث ایمنی نیز با فناوری  multi-material composite این دستگاه آتش نمی گیرد. دو کلید فیزیکی روی گجت قرار دارد که یکی از آنها برای فعال سازی شارژ گوشی بوده و دیگری برای فعال سازی بخاری مورد استفاده قرار می گیرد. این بخاری 5 ثانیه طول می کشد تا به دمای لازم برسد و پس از رسیدن به دمای 52 درجه گرما ثابت می شود. ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر است و چندان پرظرفیت نیست.

محصول جدید در رنگ سبز، صورتی و قرمز به فروش می رسد و تنها 138 دلار قیمت دارد.  برای مطالعه خبرهای دیگر از صفحه اخبار فناوری و اطلاعات دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال