پرتاب موفقیت آمیز موشک آریان به فضا

خبرهای بازتاب یافته در رسانه ها حاکی از اجرای عملیات فضایی جدیدی توسط آریان 5 می باشد که در زمینه پرتاب یکبار مصرف موشک‌های فضایی غیر نظامی در اروپا مطرح شده است. طی چهارمین پرواز موشک “workhorse Arianespace ” در سال جاری دو ماهواره ارتباطی از پایگاه گویان فرانسه به فضا ارسال شد. به گزارش […]

خبرهای بازتاب یافته در رسانه ها حاکی از اجرای عملیات فضایی جدیدی توسط آریان 5 می باشد که در زمینه پرتاب یکبار مصرف موشک‌های فضایی غیر نظامی در اروپا مطرح شده است. طی چهارمین پرواز موشک “workhorse Arianespace ” در سال جاری دو ماهواره ارتباطی از پایگاه گویان فرانسه به فضا ارسال شد.

به گزارش سرویس اخبار علمی تک نیوز ، پس از دوبار تغییر تاریخ پرواز سرانجام با تاخیری چهار روزه دیروز عملیات پرتاب موشک با موفقیت به انجام رسید. ماهواره  Inmarsat GX5 پنجمین سری از گروه Xpress توسط شرکت Thales Alenia Space ساخته شده و به عنوان پیشرفته ترین ماهواره در این سری شناخته شده است . بر طبق گزارشات آریان 5 ، Inmarsat GX5 را در جهت تقویت ارتباطات موبایل به فضا فرستاده است. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار نجوم مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال