پیش خرید اچ تی سی وان (M8) صورتی از Carphone Warehouse و دریافت رایگان Dot View case

عرضه ی اچ تی سی وان (M8) با رنگ صورتی Carphone انگلیس از 7 آگوست عرضه خواهد شد و پیش فروش آن از فردا آغاز می شود. اگر شما مایل به رزرو یک اچ تی سی وان (M8) صورتی از این فروشگاه آنلاین باشید، در کنار آن، یک کیس Dot View رایگان برای شما ارسال خواهد شد. اچ تی […]

عرضه ی اچ تی سی وان (M8) با رنگ صورتی Carphone انگلیس از 7 آگوست عرضه خواهد شد و پیش فروش آن از فردا آغاز می شود. اگر شما مایل به رزرو یک اچ تی سی وان (M8) صورتی از این فروشگاه آنلاین باشید، در کنار آن، یک کیس Dot View رایگان برای شما ارسال خواهد شد.

اچ تی سی احتمالا مدل صورتی رنگ پرچمدار خود را برای خانم ها طراحی کرده است. اما واقعیت این است که با توجه به اندازه و نمایشگر بزرگ اش، نمیتوان گفت که هدف از طراحی این محصول فقط خانم ها بوده اند.

ما نمی گوییم که خانم ها نمی توانند از یک دستگاه پرچمدار قدرتمندی مانند اچ تی سی وان (M8) استفاده کنند.ما فقط می گوییم که رنگ صورتی این گوشی، آن را ظریف و عالی نمی کند. احتمالا HTC Rhyme را به یاد دارید، یک دستگاه آندروید به رنگ آلو که خانم ها را هدف قرار داده بود. این گوشی برای دست های کوچک طراحی شده بود و با یک وسیله جانبی که به محل هدفون وصل میشد و درهنگام وجود تماس تلفنی یا پیام، شما را با پخش نور جذاب با خبر میکرد.

Carphone Warehouse، اچ تی سی وان (M8) صورتی را به صورت رایگان با یک قرارداد ماهانه ی سرویس موبایل به قیمت 28 پوند (48 دلار آمریکا) در ماه ارئه می دهد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال