پیش فروش عینک هوشمند سونی شروع شد

پیش فروش عینک هوشمند سونی در کشور های انگلستان، آلمان، آمریکا و ژاپن با قیمتی بالغ بر 840 دلار آغاز شده است. قرار است این عینک تا ماه آینده در ده کشور به فروش برسد. عینک هوشمند سونی با فریم مشکی، دستگاه های اندرویدی 4.4 به بالا را پشتیبانی می کند. ماه گذشته بود که گوگل […]

پیش فروش عینک هوشمند سونی در کشور های انگلستان، آلمان، آمریکا و ژاپن با قیمتی بالغ بر 840 دلار آغاز شده است. قرار است این عینک تا ماه آینده در ده کشور به فروش برسد. عینک هوشمند سونی با فریم مشکی، دستگاه های اندرویدی 4.4 به بالا را پشتیبانی می کند.

ماه گذشته بود که گوگل اعلام کرد که عینک های هوشمند خود را به طور کامل مورد بازبینی قرار داده و قرار است که ظاهر آن ها به طور کلی تغییر کند. از طرفی عینک های هوشمند سونی هم با بسته ی مخصوص توسعه دهندگان به بازار می آید تا شاید این حرکت تشویقی برای کاربران باشد تا بتوانند برنامه ی مورد علاقه خود را بسازند و از آن استفاده کنند. این عینک، همانطور که در عکس هم مشاهده می کنید، دارای 77 گرم وزن و فریم های مشکی می باشد. ژریسکوپ، شتاب سنج، قطب نما و سنسور های نور به همراه دوربین 3 مگاپیکسلی و یک میکروفون از ویژگی های این عینک هستند و لازم به ذکر است متن های نمایش شده بر روی این عینک به رنگ سبز در جلوی چشمان شما به نمایش می آیند.

همچنین، این عینک به همراه یک کنترل به بازار می آید که این کنترل شامل اسپیکر، سنسور لمسی و باتری ارائه می شود.

اما از طرفی، تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل با آمدن عینک ها به عنوان یک گجت پوشیدنی مخالفت کرده است. او معتقد است عینک های هوشمند چیزی نیست که مردم بخواهند آن ها را بر روی چشم بگذارند و از آن ها به عنوان یک گجت استفاده کنند. او عینک هوشمند گوگل را بسیار مسخره خوانده و معتقد است این عینک نیاز کامل به بازسازی دارد. به گفته ی وی، شرکت های مختلف این عینک ها را فقط به قصد سوددهی می سازند و این عینک ها مورد استقبال مردم قرار نخواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال