پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای برخی از تلفن های هوشمند سری لومیا منتشر شد

اگر شما ار دسته کاربرانی هستید که در برنامه ی Windows Insider شرکت مایکروسافت ثبت نام کرده اید و نرم افزار Windows Insider را بر روی تلفن همراه خود دارید، نسخه ی پیش نمایش فنی ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند هم اکنون برای برخی از تلفن های هوشمند، قابل دریافت می باشد. در نظر […]

اگر شما ار دسته کاربرانی هستید که در برنامه ی Windows Insider شرکت مایکروسافت ثبت نام کرده اید و نرم افزار Windows Insider را بر روی تلفن همراه خود دارید، نسخه ی پیش نمایش فنی ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند هم اکنون برای برخی از تلفن های هوشمند، قابل دریافت می باشد. در نظر داشته باشید که این نسخه مانند نسخه ی پیش نمایش برای توسعه دهندگان که برای ویندوز 8.1 منشتر شده بود نیست، پیش نمایش ویندوز 8.1 کاملا به نسخه ی نهایی نزدیک بود. نسخه ی پیش نمایش فنی باید راه درازی را برای رسیدن به نسخه ی نهایی طی کند و هنوز فاصله ی بسیاری را با آن دارد. این به این معنی است که شما با نصب این نسخه، باید انتظار مواجه شدن با هر نوع باگی را داشته باشید.

در حال حاضر تمامی برنامه ای موجود در فروشگاه ویندوز فون، با ویندوز فون 8.1 سازگاری کامل دارند و اگر تصمیم به نصب پیش نمایش فنی گرفته اید، باید بدانید که ممکن است برنامه به اندازه ای که انتظار دارید، روان اجرا نشوند. اگر فقط یک دستگاه ویندوز فونی دارید، قبل از نصب نسخه ی پیش نمایش فنی، به خوبی فکر کنید. میدانید که برگشت به ویندوز فون 8.1 رد صورت نیاز، بعد از نصب پیش نمایش فنی، چه مقداری سخت و مشکل است. ممکن است شما تعدادی از ابتدایی ترین توانایی های تلفن هوشمند خود را نداشته باشید و حتی ممکن است نتوانید تماسی برقرار کنید!

این نسخه از ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند لومیا 630، لومیا 635، لومیا 636، لومیا 638، لومیا 730 و لومیا 830، قابل نصب می باشد. امکانت جدید این سیستم عامل شامل: مرکز فعالیت (Action Center) گسترش یافته، مجموعه ی آفیس، توانایی تبدیل صوت به متن و موارد متعدد دیگری می باشد.

اگر تصمیم به نصب پیش نمایش فنی گرفتید، فراموش نکنید که مایکروسافت از شما در خواست ارائه ی بارخوردِ استفاده از سیستم عامل را دارد و این تنها دلیلی است که مایکروسافت به شما اجازه ی نصب این نسخه را می دهد.

تصاویر زیر مربوط به پیش نمایش فنی ویندوز 10 منتشر شده از سوی مایکروسافت است :

windows-10-phones-screens-1

windows-10-phones-screens-2

windows-10-phones-screens-3

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال