چگونه موتور Rendering اسپارتان را در ویندوز 10 فعال کنیم؟

صحبت در مورد مرورگر های اینترنت، در ویندوز 10، کمی پیچیده می باشد. مرورگر پیش فرض در نسخه ی کنونی ویندوز 10، اینترنت اکسپلورر 11 است اما شما می توانید از موتور Rendering جدید مایکروسافت یعنی “Edge” که در پروژه ی اسپارتان به کرا خواهد رفت، در اینترنت اکسپلورر 11 در ویندوز 10، استفاده نمایید. […]

صحبت در مورد مرورگر های اینترنت، در ویندوز 10، کمی پیچیده می باشد. مرورگر پیش فرض در نسخه ی کنونی ویندوز 10، اینترنت اکسپلورر 11 است اما شما می توانید از موتور Rendering جدید مایکروسافت یعنی “Edge” که در پروژه ی اسپارتان به کرا خواهد رفت، در اینترنت اکسپلورر 11 در ویندوز 10، استفاده نمایید.

نسخه ی پیش نمایش 9926 ویندوز 10، اینترنت اکسپلورر را به عنوان مرورگر در اختیار دارد. اما درون این مرورگر، موتور ارائه ی جدید این شرکت وجود دارد. شما می توانید با طی کردن مراحل زیر، از آن استفاده کنید:

  1. اینترنت اکسپلورر را اجرا کنید.
  2. این جمله را در نوار ابزار تایپ کنید: about:flags
  3. گزینه ی “Experimental Web Platform Features” را فعال کنید.
  4. مرورگر را بسته و مجددا اجرا کنید

 

به گفته ی “Anandtech” که برای اولین بار به این قضیه پی برده است، گروه کوچکی از کاربران ویندوز 10، از این ویژگی به ضروت پیش فرض استفاده می کنند اما باقی کاربران باید به صورت دستی آن را فعال کنند. در هر صورت، در نظر داشته باشد که این امکان هنوز در مرحله ی تجربی (Experimental) قرار دارد یعنی هنوز به مرحله ی ثبات کامل نرسیده است.

شما از موتور جدید استفاده خواهید کرد و حتی ممکن است سرعت بسیار خوبی را در آن تجربه کنید، اما ممکن است مشکلاتی را نیز تجربه کنید. اگر مشکلات، شما را بیش از حد کلافه کردند، می توانید با استفاده از روش گفته شده، موتور جدید را غیر فعال کنید و همچنان از اینترنت اکسپلورر 11 استفاده کنید.

همچنین می توانید با فعال کردن گزینه ی ” Set Custom User-Agent String” در کنار موتور ارائه ی جدید، به اجرای بهتر اجزایی از وب سایت ها که فقط نیاز به اینترنت اکسپلورر دارند، کمک کنید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال