کامپیوتر جدید اپل

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (Apple Worldwide Developers Conference) ، کنفرانسی است که به شکل سالیانه در کالیفرنیا و به وسیله شرکت اپل برگزار می‌شود. WWDC، امسال (2019) از تاریخ سیزدهم خرداد شروع به فعالیت کرده و تا هفدهم خرداد ادامه می یابد. از جمله جدیدترین دستاوردهای امسال این کنفرانس جهانی می توان به کامپیوتر […]

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (Apple Worldwide Developers Conference) ، کنفرانسی است که به شکل سالیانه در کالیفرنیا و به وسیله شرکت اپل برگزار می‌شود. WWDC، امسال (2019) از تاریخ سیزدهم خرداد شروع به فعالیت کرده و تا هفدهم خرداد ادامه می یابد. از جمله جدیدترین دستاوردهای امسال این کنفرانس جهانی می توان به کامپیوتر 6 هزار دلاری این کمپانی اشاره کرد؛ مک پرو قدرتمندی با توان پردازشی بالا و شامل پردازنده های Xeon. با توجه به قدرت سخت افزاری و قیمت بالای این سری از کامپیوترهای اپل، می توان عمده کاربران و طرفداران این کامپیوتر را، مهندسان و فیلم سازان دانست.

بنا بر اطلاعات به دست آمده، در این سری جدید دیگر شاهد ظاهر استوانه ای همیشگی مک پرو ها، نخواهیم بود. مک پرو جدید ظاهری شبیه به کیس های رایج کامپیوتری دارد. دسترسی آسان به تمامی قطعات این کامپیوتر که جنسی از فولاد ضد زنگ دارند نیز از دیگر ویژگی های آن می باشد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به پردازند اینتل Xeon، 28 هسته ای؛ حافظه رم 1.5 ترابایتی با 12 درگاه DIMM و توان 300 واتی پردازنده و سیستم خنک کننده بی نظیر آن اشاره کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، دستگاه جدید اپل با دو امکان خرید در بازار عرضه خواهد شد. یک نمونه از آن با گرافیک رادئون پرو وگا 2، حافظه 32 گیگابایتی و پهنای حافظه یک ترابایت بر ثانیه و نمونه دیگر با دو گرافیک رادئون پرو وگا ۲ توانی بالغ بر ۲۸ ترافلاپس و ۶۴ گیگابایت حافظه خواهد بود. این کمپانی علاوه بر مک پرو جدید خود اقدام به عرضه کارت شتاب دهنده جدیدی با نام Afterburner نیز خواهد کرد. با این کارت شتاب دهنده جدید، مک پرو قادر به دی‌کُد فرمت‌های Native به‌صورت مستقیم از داخل دوربین خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال