کمپانی Kyocera و رونمایی از گوشی هوشمندی با قابلیت شارژ خورشیدی

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که گوشی‌های هوشمند امروزی با آن مواجه هستند مربوط به باتری و توان شارژدهی آن است. حال نوبت به کمپانی Kyocera رسیده تا این مشکل را از زاویه‌ی دیگری بررسی کند. قرار شده در کنگره‌ی جهانی بارسلون، این شرکت از نمونه‌ی اول گوشی‌ هوشمندی رونمایی کند که قابلیت پشتیبانی از شارژ خورشیدی …

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که گوشی‌های هوشمند امروزی با آن مواجه هستند مربوط به باتری و توان شارژدهی آن است. تا به امروز راه حل‌های زیادی به منظور مقابله با این مشکل پیشنهاد شده اما هیچ کدام از این راه حل‌ها نتوانسته این معضل عظیم را به طور کامل از بین ببرد. سازندگان گوشی‌های هوشمند نیز هر روز در حال استفاده از تکنولوژی‌های جدید‌تر و روش‌های مدرن‌تر برای بهتر کردن طول عمر باتری خود‌ هستند. حال نوبت به کمپانی Kyocera رسیده تا این مشکل را از زاویه‌ی دیگری بررسی کند. قرار شده در کنگره‌ی جهانی بارسلون، این شرکت از نمونه‌ی اول گوشی‌ هوشمندی رونمایی کند که قابلیت پشتیبانی از شارژ بیسیم و خورشیدی را به همراه داشته باشد.

مطمئنا این اولین بار نیست که یک شرکت تصمیم به استفاده از این نوع شارژر‌ها را دارد. شارژر‌های خورشیدی قبلی همگی باید به گوشی متصل شده و یا برای مثال به عنوان کیف گوشی مورد استفاده قرار می‌گرفتند؛ اما این شارژر در خود گوشی قرار تعبیه شده. نکته‌ی جالب‌تر است که شارژر نامبرده شده در پشت گوشی قرار نگرفته، بنابراین شما در حین استفاده‌ی عادی در مقابل نور خورشید از این گوشی منجر به شارژ آن نیز خواهید شد. اما چطور چنین چیزی ممکن است؟ با استفاده از پنل کریستالی Wysips که شرکت SunPartner آن را تولید کرده این روش به حقیقت پیوسته است.

هم اکنون کمپانی SunPartner توضیحات دقیقی را از چگونگی ساخت آن بیان نکرده اما نحوه‌ی استفاده از آن را به طور جزئی توضیح داده شده است. استفاده از این نوع شارژ بدین معنا است که هنگامی که باتری شما در حال تمام شدن باشد نیازی نیست به شارژر‌های برقی هجوم آورده و از آن‌ها استفاده کنید؛ کافی است تا مقداری نور طبیعی بر روی صفحه نمایش گوشی بتابانید. SunPartner در ابتدا به مشکلاتی هم برخورد. یکی از این مشکلات بروز خلل در عملکرد صفحه‌ی تاچ گوشی بود که نهایتا توسط این کمپانی برطرف شد. یکی دیگر از مشکلات به وجود آمده برای این شرکت خلاق، مشکل زاویه‌ی دید بود که نهایتا توانست آن را هم با استفاده از پنل‌های کاملا شفاف برطرف سازد.

به هر حال، تا هندوانه را نخورید از شیرینی آن باخبر نخواهید داشت. فعلا باید منتظر رویداد جهانی بارسلون و معرفی این محصول بمانیم تا بینیم هندوانه‌ای که Kyocera برای گوشی‌های هوشمند کاشته شیرین خواهد بود یا خیر!  آن‌ها گوشی هوشمند جدید خود را که TORQUE نام دارد با این قابلیت در نمایشگاه بارسلون رونمایی می‌کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال