کمپانی ZTE از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد

رویداد MWC 2015 کمتر از یک هفته‌ی دیگر در شهر بارسلونا آغاز می‌شود، حال برخی از شرکت‌ها تصمیم گرفته‌اند تا از محصولات جدید خود زودتر از آغاز این نمایشگاه رونمایی کنند. شرکت ZTE هم یکی از این شرکت‌هاست که تصمیم گرفته تا از گوشی هوشمند “میان رده‌ی” خود به نام ZTE Q7-C رونمایی کند. این محصول فعلا….

رویداد MWC 2015 کمتر از یک هفته‌ی دیگر در شهر بارسلونا آغاز می‌شود، حال برخی از شرکت‌ها تصمیم گرفته‌اند تا از محصولات جدید خود زودتر از آغاز این نمایشگاه رونمایی کنند. شرکت ZTE هم یکی از این شرکت‌هاست که تصمیم گرفته تا از گوشی هوشمند “میان رده‌ی” خود به نام  ZTE Q7-C رونمایی کند. این محصول فعلا در چین عرضه شده و هنوز اطلاعاتی مبنی بر منتشر شدن آن در خارج از کشور چین به دست نیامده.

به هر حال، نگاهی به مشخصات گوشی می‌اندازیم. صفحه نمایش LCD این گوشی 5.5 اینچی بوده و رزلوشن 720*1280 پیکسلی را به همراه است. 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه درگاه Micro SD برای گوشی تدارک دیده شده است. تراشه‌ی سیستمی هشت هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 615  به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 405 قلب تپنده‌ی گوشی را در اختیار گرفته‌اند. اگر نگاهی به پشت گوشی بیندازید، سنسور 13 مگاپیکسلی به همراه نور فلش و اگر نگاهی به جلو بیندازید سنسور 5 مگاپیکسلی دوربین را مشاهده خواهید کرد. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 4.4.4 به صورت پیشفرض برای این گوشی “میان رده‌ی” کمپانی ZTE در نظر گرفته شده است. این دستگاه که قابلیت متصل شدن به شبکه ی 4G را دارد می‌تواند به طور همزمان ازدو سیم‌کارت میکرو پشتیبانی به عمل آورد.

این گوشی اندرویدی فعلا مختص اپراتور Telecom چین است و در یک رنگ سفید-نقره ای عرضه می‌شود. شرکت ZTE این روزها فعالیت خود را کمتر کرده بود، به گونه‌ای که در این اواخر تنها شاهد معرفی Blade S6 از سوی این شرکت بودیم. به هر حال این شرکت باید خودش را برای نمایشگاه و رویداد MWC 2015 آماده کرده باشد و بر طبق شایعات، گفته شده که آن‌ها از گوشی جدید خود به نام  Nubia Z9 در رویداد MWC 2015 رونمایی خواهند کرد. فعلا باید منتظر ماند و دید این کمپانی چینی چه برنامه‌ای را برای شرکت در کنگره جهانی موبایل بارسلون دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال