گزارش درآمد 16میلیارد دلاری پست های گوگل در سال 2014

گوگل دیروز آمار حسابداری سه ماهه دوم 2014 خود را منتشر کرد که در آن درآمد 16 میلیارد دلار (افزایش 22%نسبت به سال گذشته) منعکس شده است. درآمد عملیاتی این شرکت 4.26 میلیارد دلار می باشد که یک افزایش 27% نسبت به سال گذشته دیده می شود. از 16 میلیارد دلار درآمد سه ماهه، 69% یا […]

گوگل دیروز آمار حسابداری سه ماهه دوم 2014 خود را منتشر کرد که در آن درآمد 16 میلیارد دلار (افزایش 22%نسبت به سال گذشته) منعکس شده است. درآمد عملیاتی این شرکت 4.26 میلیارد دلار می باشد که یک افزایش 27% نسبت به سال گذشته دیده می شود.

از 16 میلیارد دلار درآمد سه ماهه، 69% یا کمی کمتر از 11 میلیارد دلار حاصل از سایت ها و خدمات گوگل است. این میزان افزایش 23 درصدی را نسبت به سه ماهه  مشابه سال گذشته نشان می دهد. سایت های شریک گوگل نیز 3.42 میلیارد دلار برایش درآمد داشته اند.

اخبار همچنین با اعلام خروج مدیر ارشد بازرگانی گوگل، Nikesh Arora همراه است. Arora بعد از 10 سال فعالیت در CBO گوگل، برای پیوستن به SoftBank، این شرکت را ترک می کند و امید کردستانی به عنوان جایگزین وی در این پست قرار می گیرد.

با توجه به ضرر مالی بزرگی که به گوگل بابت فروش موتورولا با قیمت 3 میلیارد دلاروارد شد (در حالی که قیمت خرید آن 12.5 میلیارد دلار بوده، این آمار و ارقام بسیار چشمگیر و راضی کننده است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال