گلکسی اس 6 با برنامه های مایکروسافت عرضه خواهد شد

در حالی که همگی به سری گلکسی سامسونگ به عنوان یک پرچمدار نگاه می کنند، برنامه هایی که با رابط کاربری Touchwiz سامسونگ عرضه می شوند مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این برنامه ها علاوه بر اشغال فضای داخلی گوشی و کاهش سرعت آن، اکثر فضای حافظه ی ر تلفن هوشمند را نیز از […]

در حالی که همگی به سری گلکسی سامسونگ به عنوان یک پرچمدار نگاه می کنند، برنامه هایی که با رابط کاربری Touchwiz سامسونگ عرضه می شوند مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این برنامه ها علاوه بر اشغال فضای داخلی گوشی و کاهش سرعت آن، اکثر فضای حافظه ی ر تلفن هوشمند را نیز از آن خود می کنند. به گزارش Sammobile سامسونگ دیگر قصد ندارد برنامه های خود را همراه با تلفن هوشمند عرضه کند و مسئولیت این کار را به مایکروسافت سپرده است.

این که سامسونگ به مایکروسافت اجازه داده تا بر روی برنامه های گلکسی اس 6 کار کند بدان معنا است که ما احتمالا شاهد برنامه هایی نظیر Office ،OneNote ،OneDrive و Skype خواهیم بود. البته اگر شما هنوز هم به برنامه های سامسونگ علاقه دارید می توانید آن ها را جداگانه دانلود کنید.

همانطور که می دانید سامسونگ گلکسی اس 6 را در نمایشگاه کنگره ی جهانی موبایل بارسلون معرفی خواهد کرد. پس اگر قرار است نسخه ی جدید رابط کاربری TouchWiz را هم به همراه گوشی به همگان نشان دهد، هیچ زمانی بهتر از نمایشگاه بارسلون نیست.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال