آیا بزودی شاهد گلکسی نوت 3 با اسنپدراگون 805 خواهیم بود؟

کوالکام حدود 5 ماه قبل، پرچمدار جدید پردازنده های خود را با نام اسنپدراگون 805 معرفی کرد که قرار است تا چند ماه آینده بصورت انبوه تولید شده و اولین دستگاه با قلب تپنده اس 805 در ماه می 2014 معرفی شود. شاید چیپ جدید در مقابل اسنپدراگون 800 احساس کنید پیشرفت چندانی نداشته باشد، […]

کوالکام حدود 5 ماه قبل، پرچمدار جدید پردازنده های خود را با نام اسنپدراگون 805 معرفی کرد که قرار است تا چند ماه آینده بصورت انبوه تولید شده و اولین دستگاه با قلب تپنده اس 805 در ماه می 2014 معرفی شود.

شاید چیپ جدید در مقابل اسنپدراگون 800 احساس کنید پیشرفت چندانی نداشته باشد، اما درواقع به اندازه کافی قدرتمند هست. چهار هسته ی جدید Krait 450 با کلاک 2.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 420 جای هسته های Krait 400 و گرافیک Adreno 330 را گرفته اند تا شاهد قدرتمندترین پردازنده برای تلفن های هوشمند و تبلت ها باشیم که توانایی انکودینگ ویدئو با رزولوشن 4K را بصورت زنده و بدون تاخیر یا لگ داشته باشد.

همچنین قرار بود این چیپ با پشتیبانی از نسل چهارم شبکه LTE همراه شود که پهنای باندی معادل 150 مگابیت را برای تلفنهای همراه برای اولین بار به ارمغان می آورد. (در حال حاضر بیشتر پردازنده های موبایل حداکثر تا 42 مگابیت را پشتیبانی میکنند)

اما ظاهرا کوالکام به همین رضایت نداده و با طراحی چیپ ارتباطی Gobi 9×35 modem در کنار اس 805 و با ترکیب دو باند 20 مگاهرتز توانسته است به سرعت دانلود بسیار بالای 300 مگابیت دست یابد که برای استریم آنلاین ویدئوی 4K کافی خواهد بود!

پس با این توصیف، می توان انتظار داشت که اولین تلفن هوشمند تولید شده با چیپ اسنپدراگون 805، یک ورژن جدید از گلکسی نوت 3 باشد که دو یا سه ماه بعد معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال