گلکسی S5 آلفا (گلکسی F) از راه می رسد: صفحه ی 4.7 اینچی، ضخامت 6 میلی متری و بدنه ی فلزی

با توجه به شایعاتی که در مورد کیفیت گلکسی F وجود دارد خیلی راحت می توان گفت سامسونگ کاری کرده کارستان! این ها از گزارشی که کورین هرالد به تازه گی منتشر کرده است به دست آمده، که منبع گزارش خود را اطلعات ارایه شده از سوی کارخانه اعلام کرده است. گلکسی S5 آلفا (یا به […]

با توجه به شایعاتی که در مورد کیفیت گلکسی F وجود دارد خیلی راحت می توان گفت سامسونگ کاری کرده کارستان! این ها از گزارشی که کورین هرالد به تازه گی منتشر کرده است به دست آمده، که منبع گزارش خود را اطلعات ارایه شده از سوی کارخانه اعلام کرده است.

گلکسی S5 آلفا (یا به نامی که گزارش شده: گلکسی S5 F) بخاطر باریکی اش به “برگه تلفن” معروف شده است. در واقع اکنون گفته می شود این دستگاه با بدنه فلزی به نازکی 6 میلی متر خواهد بود که قضیه را کمی پیچیده تر از آن چیزی میکند که قبلا می دانستیم. نکته جالب دیگر صفحه نمایش 4.7 اینچی آن است. مخصوصا که همه منتظر یک نمایشگر 5.1 تا 5.25 اینچ بودیم. همچنین انتظار یک پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 805 را داشتیم، نه یک Exynos 5 Octa.

بهرحال، به گزارش یکی دیگر از مطبوعات کره ای به نام ای تی نیوز، رونمایی این گوشی 13ام آگوست و ارایه با بازار آن در سپتامبر خواهد بود. همان طور که شما هم می توانید تصور کنید، اگر این اطلاعات درست باشند، بدون شک این کار سامسونگ برای پیشی گرفتن از زمان معرفی iPhone 6 اپل است، که شایع شده باریک ترین تلفن همراه با نمایشگر 4.7 اینچی خواهد بود.

فقط زمان مشخص خواهد کرد کدام یک به موفقیت می رسند!

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال