گوشی One M9 اچ‌تی‌سی به اسپیکرهای قدرتمندتر BoomSound تجهیز خواهد شد

کمپانی اچ‌تی‌سی امروز به صورت رسمی اعلام کرد که در گوشی هوشمند HTC One M9 خود از اسپیکرهای BoomSound قدرتمندتری استفاده می‌کند. این شرکت تایوانی ضمن ارائه‌ی تیزری مرتبط با این موضوع در توییتر شعاری جالب توجه با عنوان “get your hands on bigger boom” به معنای مفهومی “تجربه‌ی غرشی عظیم‌تر را داشته باشید” را در پست خود ضمیمه کرد.

همانطور که می‌دانید کمپانی اچ‌تی‌سی در گوشی هوشمند One M8 خود از اسپیکرهای نوع BoomSound استفاده کرده است، از اینرو چندان جای تعجبی نیست که پرچمدار بعدی این کمپانی هم به اسپیکرهای مشابه و حتی قدرتمندتر نوع BoomSound تجهیز شوند.

کمپانی اچ‌تی‌سی امروز به صورت رسمی اعلام کرد که در گوشی هوشمند HTC One M9 خود از اسپیکرهای BoomSound قدرتمندتری استفاده می‌کند. این شرکت تایوانی ضمن ارائه‌ی تیزری مرتبط با این موضوع در توییتر شعاری جالب توجه با عنوان “get your hands on bigger boom” به معنای مفهومی “تجربه‌ی غرشی عظیم‌تر را داشته باشید” را در پست خود ضمیمه کرد. پیش از این، منابع خبری دیگر هم اطلاعاتی در رابطه با امکان به کارگیری تکنولوژی‌های صوتی منحصر به فرد کمپانی Dolby Laboratories در این محصول، ارائه کرده بودند که بنا به این اطلاعات اچ‌تی‌سی از تکنولوژی صوتی Dolby 5.1 (دالبی 5.1) در پرچمدار بعدی خود استفاده خواهد کرد. با این وجود صحت خبر استفاده از تکنولوژی صوتی دالبی 5.1 هنوز در پاره‌ای از ابهامات قرار دارد، اما اچ‌تی‌سی رسما اعلام کرده که One M9 به اسپیکرهای BoomSound قدرتمندتری تجهیز خواهد شد.

انتظار می‌رود که این محصول در روز یکم ماه مارس (March) امسال در رویداد MWC 2015 به طور رسمی از سوی اچ‌تی‌سی معرفی شود. مطمئنا خبر افزایش ارتقاء قابلیت پخش صوتی این محصول می‌تواند خبری خوب برای افراد علاقمند به گوشی فرا دادن به موسیقی و گوشی‌های با قابلیت پخش صوتی قدرتمند محسوب شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال