یک هفته مانده به رونمایی HTC One M9، مشخصات آن لو رفت!

تنها یک هفته تا رونمایی رسمی گل سرسبد HTC باقی مانده بود که مشخصات دقیق و کامل آن توسط six way لو رفت و HTC One M9 با مشخصات کامل در لیست های Cyberport قرار گرفت. این گونه به نظر میرسد که مشخصات فاش شده صحیح باشد. HTC برای این گوشی 3 رنگ خاکستری، نقره ای و […]

تنها یک هفته تا رونمایی رسمی گل سرسبد HTC باقی مانده بود که مشخصات دقیق و کامل آن توسط six way لو رفت و HTC One M9 با مشخصات کامل در لیست های Cyberport قرار گرفت. این گونه به نظر میرسد که مشخصات فاش شده صحیح باشد.

HTC برای این گوشی 3 رنگ خاکستری، نقره ای و طلایی در نظر گرفته است. همچنین در بخش سیستم عامل اندروید 5 در کنار  HTC Sense 7 خودنمایی میکند. از این نکته نمیتوان گذشت که تعبیه دوربین پشتی بصورت کاملا هوشمندانه صورت گرفته است. چنین گفته شده که این تنها محصولی نیست که HTC قصد رونمایی از آن را دارد، بلکه M9 plus نیز با صفحه نمایش 5.2 اینچی محصول دیگری خواهد بود که معرفی خواهد شد.

بحث های زیادی در مورد صحت خبرهای فاش شده وجود دارد، به طوری که هنوز هم HTC این توانایی را خواهد داشت تا همه را با ارائه محصولی متفاوت غافلگیر کند. در هر صورت آن چیزی که اهمیت دارد این است که ما به آنچه در مورد M9 میخواستیم بدانیم دست پیدا کردیم.

اجازه دهید مشخصات One M9 را با هم مرور کنیم.

صفحه نمایش 5″ 1080p
دوربین پشت 20MP
دوربین جلو 4MP Ultrapixel
RAM 3GB
حافظه 32GB expandable to 128GB with microSD
پردازنده 2GHz Octa-core
باتری 2900mAh
ابعاد 144.6mm x 69.7mm x 9.61mm
سیستم عامل Android 5.0 Lollipop with Sense 7
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال