” آب ویتامینه “؛ محصول شرکت دانش بنیان ایرانی

همانطور که میدانیم ویتامینهای محلول در چربی شامل ویتامین D ، E ، K ، A می باشد و مجموعه ویتامینهای B و C جزو انواع محلول در آب محسوب می شوند. یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به تولید آب ویتامینه جدیدی شده که علاوه بر ویتامینهای محلول در آب و امگا 3،6 و […]

همانطور که میدانیم ویتامینهای محلول در چربی شامل ویتامین D ، E ، K ، A می باشد و مجموعه ویتامینهای B و C جزو انواع محلول در آب محسوب می شوند. یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به تولید آب ویتامینه جدیدی شده که علاوه بر ویتامینهای محلول در آب و امگا 3،6 و 9 حاوی ویتامینهای محلول در چربی نیز می باشد. این محصول فاقد مزه است و به دو شکل آب حاوی مکمل و نوع ویتامینه برای گروههایی مانند ورزشکاران تولید می شود.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، عدم استفاده از مواد افزودنی ، مقاومت در برابر اکسید شدن ، جذب بالا در بدن و تغییر میزان ویتامینها بسته به سفارش مشتریان از جمله مزایای این آب ویتامینه می باشد. طبق گفته مدیران این شرکت تاریخ مصرف آن 6 ماه در نظر گرفته شده است . بزودی خط تولید این محصول در ایران بعلاوه کره جنوبی ، ترکیه و چین تحت لیسانس کشورمان راه اندازی خواهد شد. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار پزشکی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال