آذری جهرمی: سرعت اینترنت خانگی تا 4 برابر افزایش خواهد یافت

آذری جهرمی در توئیت جدید خود از افزایش سرعت اینترنت خانگی و ارتقای آن از ADSL به VDSL خبر داد. این پروژه در حال حاضر در تهران و قم بصورت آزمایشی اجرا خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود در توئیتر خبر افزایش سرعت اینترنت های […]

آذری جهرمی در توئیت جدید خود از افزایش سرعت اینترنت خانگی و ارتقای آن از ADSL به VDSL خبر داد. این پروژه در حال حاضر در تهران و قم بصورت آزمایشی اجرا خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود در توئیتر خبر افزایش سرعت اینترنت های خانگی تا 4 برابر سرعت فعلی و ارتقای آن به VDSL را منتشر کرد. وی خاطر نشان کرد که این موضع اکنون در تهران و قم اجرایی شده و از هفته آینده سایت ثبت نام آن نیز کار خود را آغاز خواهد کرد. درد این پروژه اولیت با استان هایی خواهد بود که سرعت اینترنت نسل چهار موبایل از سرعت متوسط کشوری پائین تر باشد.

آذری جهرمی پیش از این از تبدیل ADSL خانگی به VDSL خبر داده بود. در زمان آغاز نمایشگاه الکامپ، وزیر ارتباطات چگونگی امکان این تبدیل و افزایش سرعت را شرح داده بود. وی در مورد نرخ سرویس های بر بستر فیبر اعلام کرد که لیست قیمت این سرویس ها طبق مصوبه مصوبه‌ی ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

روزهای خانه نشینی و افزایش تعدا کاربران اینترنت در دوران شیوع کرونا و از طرفی انجام برخی وظایف بصورت دورکاری شبگه اینترنت کشور را با مشکل مواجه کرده است. طوریکه با وجود تمام تمهیدات هنوز برخی مشکلات در این زمینه و کندی سرعت حل نشده باقی مانده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال