آمار: کاربران نسخه آب‌نبات چوبی اندروید به 3.3درصد رسیدند

مدت زمان بسیار زیادی از عرضه نسخه جدید سیستم عامل محبوب و دوست داشتنی اندروید یعنی آب نبات چوبی توسط گوگل نمی‌گذرد. هنوز تعداد کاربرانی که به این نسخه ارتقا داده اند زیاد نیستند، اما عرضه آب نبات چوبی برای پرچمداران پیشکسوتی نظیر LG G3 و Sumsung Galaxy S5 توانسته اخیرا مسیر رو به رشدی […]

مدت زمان بسیار زیادی از عرضه نسخه جدید سیستم عامل محبوب و دوست داشتنی اندروید یعنی آب نبات چوبی توسط گوگل نمی‌گذرد. هنوز تعداد کاربرانی که به این نسخه ارتقا داده اند زیاد نیستند، اما عرضه آب نبات چوبی برای پرچمداران پیشکسوتی نظیر LG G3 و Sumsung Galaxy S5 توانسته اخیرا مسیر رو به رشدی را برای این نسخه از اندروید فراهم کند و کاربران بیشتری را به خود جذب کند.

android-numbers-march2015

براساس آمار تعداد دستگاه‌هایی که به گوگل پلی متصل شده اند، در ماه گذشته 1.6 درصد از دستگاه ها مجهز به اندروید آب نبات چوبی بوده‌اند که این آمار برای نسخه کیت کت 39.7 درصد بوده است. در آخرین آمار کاربران کیت کت با رشدی حدود 1 درصد به 40.9 رسیده اند و کاربران نسخه 5 آب نبات چوبی به 3.3 رسیده اند، که با توجه به محدود بودن دستگاه های قابل ارتقا به این نسخه در نوع خود قابل توجه است.

از این دو نسخه که بگذریم ، ورژن های 4.1 الی 4.3 باکاهشی دو درصدی از 44.5 به 42.6 درصد کاهش داشته اند.

با توجه به اینکه هنوز از ماه مارس روزهای زیادی نگذشته است انتظار می‌رود روز به روز کاربران نسخه آخر پلتفرم متن باز اندروید بیشتر شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال