آمازون سرویس پست الکترونیک و ابری خود را با نام WorkMail معرفی کرد

شرکت بزرگ آمازون قصد دارد تا وارد رقابتی جدید با شرکت هایی همچون مایکروسافت و گوگل شود و به همین منظور، روز چهارشنبه سرویس ابری و پست الکترونیک خود را با نام Amazon WorkMail معرفی کرد، سرویسی که علاوه بر مکاتبه کردن با افراد مختلف، نوعی سرویس تقویم و یادآوری نیز می باشد و می […]

شرکت بزرگ آمازون قصد دارد تا وارد رقابتی جدید با شرکت هایی همچون مایکروسافت و گوگل شود و به همین منظور، روز چهارشنبه سرویس ابری و پست الکترونیک خود را با نام Amazon WorkMail معرفی کرد، سرویسی که علاوه بر مکاتبه کردن با افراد مختلف، نوعی سرویس تقویم و یادآوری نیز می باشد و می تواند جایگزین بسیاری از نرم افزار ها و سرویس های موجود باشد.

WorkMail به کاربران اجازه می دهد تا همچون سرویس های دیگر، به انجام کارهای عادی خود بپردازند، کارهایی همچون ارسال نامه ی الکترونیکی، مدیریت مخاطبان، به اشتراک گذاری تقویم و کارهای روزانه و البته برخی امکانات دیگر…این سرویس به صورت کامل با نرم افزار های جا افتاده و محبوب بازار همچون Outlook که در این زمینه فعالیت دارند، سازگاری دارد و در آینده ی نزدیک نیز با بسیاری از نرم افزار های اندرویدی و iOS سازگاری کامل پیدا خواهد کرد.

تمامی اطلاعاتی که توسط کاربران و وب سرور آمازون رد و بدل می شود، توسط سیستم AWS Key Management Service رمز گذاری می شود و کاربران می توانند در هر زمان که خواستند، رمز عبور خود را بازیابی کنند. همچنین امکاناتی برای کاربرانی که به صورت حرفه ای تر از این سرویس استفاده خواهند کرد نیز در نظر گرفته شده است که از جمله ی آنها می توان به انتخاب دلخواه محل قرارگیری فیزیکی اطلاعات آنها اشاره کرد که این کار نیز به وسیله ی سرویس AWS Region صورت گرفته است.

Amazon announces WorkMail, a cloud e-mail and calendar service for corporate clients 2

این سرویس و این حرکت آمازون می تواند یک قدم دیگر برای تبدیل شدن این غول بزرگ تجارت الکترونیکی باشد و شاید کمی آن را از حالت اقتصادی به یکی از فعالان دنیای تکنولوژی تبدیل کند. البته این بدان معنا نیست که آمازون این سرویس را بی هدف مالی راه اندازی کرده است، بلکه طبق گزارشاتی که توسط Baird Equity Research منتشر شده است، این سرویس ایمیل می تواند سالانه 1 میلیارد دلار درآمد برای آمازون داشته باشد!

در حال حاضر آمازون در حال ارائه ی این سرویس به صورت رایگان و البته آزمایشی، به مدت 30 روز و البته برای تنها 25 نفر می باشد و کاربرانی که مایل به استفاده از این سرویس باشند، باید از بهار پیش رو، ماهانه مبلغ 4 دلار را پرداخت کنند که البته رقم بسیار پایینی می باشد چرا که 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال