آیا ساعت هوشمند ویندوزی مایکروسافت پیش از کریسمس عرضه می شود؟

در گذشته شایعاتی پیرامون عرضه ی ساعت هوشمند و ویندوزی مایکروسافت منتشر شده بود که احتمال می داد این ساعت هوشند در تابستان عرضه می شود. اما این اتفاق نیفتاد و هیچ خبری نیز در این باره منتشر نشد. اما اخبار جدید چیز دیگری را نشان می دهند. طبق اخبار جدیدی که به تازگی منتشر […]

در گذشته شایعاتی پیرامون عرضه ی ساعت هوشمند و ویندوزی مایکروسافت منتشر شده بود که احتمال می داد این ساعت هوشند در تابستان عرضه می شود. اما این اتفاق نیفتاد و هیچ خبری نیز در این باره منتشر نشد. اما اخبار جدید چیز دیگری را نشان می دهند.

طبق اخبار جدیدی که به تازگی منتشر شده اند، مایکروسافت در هفته های آینده، از یکی از محصولات هوشمند و پوشیدنی خود رونماییی خواهد کرد که به نظر می رسد این اتفاق قبل از کریسمس به وقوع می پیوندد. مایکروسافت با عرضه ی ساعت هوشمند خود پیش از کریسمس، می تواند بازار ساعت های هوشمند را به دست بگیرد و عرضه کردن این ساعت قبل از اپل که ساعت هوشمند خود را ابتدای سال 2015 عرضه می کند، می تواند گامی بزرگ برای شکست اپل باشد چرا که کاربران می خواهند هر چه زودتر این ساعت هوشمند را استفاده کنند.

اما خبرهای حاکی از این است که باتری ساعت هوشمند مایکروسافت، 2 روز دوام می آورد اما باتری ساعت هوشمند شرکت اپل آنقدرها هم قوی نیست و تیم کوک اعلام کرده است که کاربران باید هر شب ساعت هوشمند خود را شارژ کنند.

شاید این اخبار باز هم به حقیقت نپیوندند. جالب است بدانید که اولین اخباری که پیرامون زمان عرضه ی ساعت هوشمند مایکروسافت منتشر شد، آوریل 2013 بود و پس از آن، این اخبار به سرعت به فراموشی سپرده شدند تا بهار سال 2014 و در آن زمان بود که اعلام شد این ساعت هوشمند در تابستان عرضه خواهد شد…

نظر شما چیست؟ آیا ساعت هوشمند مایکروسافت با پشتیبانی از سیستم غامل ویندوز، پیش از کریسمس عرضه خواهد شد؟

لینک کوتاه | منبع : Pocket-Lint

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال