آیفون 6 و آیفون 6 پلاس رکورد جدیدی را در فروش از خود به جای گذاشتند

امروز صبح آماری جالب از سوی اپل منتشر شد و اعلام شد که بیش از 10 میلیون آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در طی چند روزی که از عرضه ی این تلفن هوشمند میگذرد فروخته شده است! این در حالی است که مدیر بخش CEO اپل، آقای Tim Cook اعلام کرد که فروش آیفون […]

امروز صبح آماری جالب از سوی اپل منتشر شد و اعلام شد که بیش از 10 میلیون آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در طی چند روزی که از عرضه ی این تلفن هوشمند میگذرد فروخته شده است!

این در حالی است که مدیر بخش CEO اپل، آقای Tim Cook اعلام کرد که فروش آیفون 5 اس در سال 2013 حدود 1 میلیون دستگاه کمتر از آیفون 6 و آیفون 6 پلاس بوده است و اگر آنها برنامه ی بهتری را برای فروش نسل جدید تلفن های هوشمند خود به کار گرفته بودند، می توانستیم با فروش بیشتری نیز رو به رو شویم.

اما آمار خرید این تلفن ها نیز جالب است. طبق آمار رسمی، تقاضا برای پیش خرید آیفون 6 پلاس که از صفحه ی نمایش 5.5 اینچی و iOS 8 بهره می برد بسیار بالا بوده است و اگر آن را امروز پیش خرید کنید، حدود 7 تا 10 روز بعد به دست شما خواهد رسید. همچنین، آمار دیگری از میزان فروش در 24 ساعت اول منتشر شده است که طبق گفته ی اپل، 4 میلیون دستگاه در روز اول فروخته شده است که نشان از محبوبیت بسیار بالای این تلفن هوشمند دارد.

دو برنامه ی جدید و فوق العاده کاربردی در خرید، برای این تلفن های هوشمند نیز طراحی و در iOS 8 گنجانده شده است که از مهم ترین تغییرات این سیستم عامل به حساب می آید.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال