آیفون 6S از سنسور اثر انگشت پیشرفته تری بهره خواهد برد

بعد از عرضه شدن آیفون 6 در چند ماه گذشته، حالا همگی چشم به انتظار محصول بعدی اپل که به احتمال زیاد آیفون 6S خواهد بود، هستیم. گفته می شود اپل قصد دارد تا در آیفون جدید خود، سنسور اثر انگشت را دچار تغییر و تحولاتی کند. معمولا سری S آیفون تغییرات ظاهری زیادی را […]

بعد از عرضه شدن آیفون 6 در چند ماه گذشته، حالا همگی چشم به انتظار محصول بعدی اپل که به احتمال زیاد آیفون 6S خواهد بود، هستیم. گفته می شود اپل قصد دارد تا در آیفون جدید خود، سنسور اثر انگشت را دچار تغییر و تحولاتی کند. معمولا سری S آیفون تغییرات ظاهری زیادی را در خود نمی بیند و بیشتر شاهد آپدیت سخت افزاری محصول هستیم. حالا اپل قصد دارد با تغییر در ظاهر دکمه ی Home تغییراتی را در آن ایجاد کند.

گزارش های شرکت KGI نشان می دهد که اپل برای امسال 77 درصد از تولید سنسور های اثر انگشت را افزایش داده و آن را به 262 میلیون رسانده است. در نتیجه این سنسوری که قرار است در آیفون 6S به کار رود با سنسوری که در 5S دیدیم تفاوت های زیادی خواهد داشت. از جمله این تفاوت ها می توان به کاهش خطا و امن تر شدن پرداخت های اینترنتی اشاره کرد.

فعلا نباید منتظر تغییرات انقلابی در ظاهر دکمه ی Home باشیم و حتی شاید این دکمه را دیگر در آیفون 7 نبینیم، ولی فعلا زود است تا در مورد آن قضاوت کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال