ابتکاری جدید ازخالق بازی فلپی برد در راه است؛ Swing Copters

فلپی برد پدیده ای اعتیاد آور بود که حتی خالقش هم اینگونه درباره اش تصور نمی کرد. خالق این بازی آن را از بازار جمع آوری کرد چون اعتیاد آوربودنش موجب عذاب وجدان او شده بود! البته نا گفته نماند این بازی روزانه حدود 55000 دلار برای خالقش در آمد از محل تبلیغات ایجاد می […]

فلپی برد پدیده ای اعتیاد آور بود که حتی خالقش هم اینگونه درباره اش تصور نمی کرد. خالق این بازی آن را از بازار جمع آوری کرد چون اعتیاد آوربودنش موجب عذاب وجدان او شده بود! البته نا گفته نماند این بازی روزانه حدود 55000 دلار برای خالقش در آمد از محل تبلیغات ایجاد می کرد. او هم اکنون با بازی جدیدی به نام Swing Copters عرض اندام می نماید.

همانگونه که در ویدئوی تبلیغاتی این بازی مشاهده کردیم این بازی نسخه ای از فلپی برد است که به صورت عمودی چرخیده است. تفاوتی که این بازی با نسخه ی قبلی فلپی برد این است که در این بازی می توانید به راست و چپ هم حرکت کنید. در این بازی نباید به موانع برخورد کنید. حقیقتا این بازی فلپی برد عمودی است.

این بازی ظاهرا هفته ی آینده برای آندروید و آی اوس عرضه خواهد شد. دانلود این بازی رایگان است اما باید یک دلار برای حذف کردن تبلیغات از آن بپردازید.

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال