احتمال عرضه ی پیش نمایش ویندوز 9 در ماه آینده

پیش نمایش عمومی از نسخه جدید ویندوز، با نام رمزی Threshold، ظاهرا به زودی و در ماه آینده ارائه می شود. این نسخه قطعا با نام ویندوز 9 خواهد بود و در بهار 2015 عرضه می شود. اخیرا شایع شده است که ویندوز 9 چند ویژگی جالب و جدید را معرفی می کند که اکثر آن […]

پیش نمایش عمومی از نسخه جدید ویندوز، با نام رمزی Threshold، ظاهرا به زودی و در ماه آینده ارائه می شود.

این نسخه قطعا با نام ویندوز 9 خواهد بود و در بهار 2015 عرضه می شود.

اخیرا شایع شده است که ویندوز 9 چند ویژگی جالب و جدید را معرفی می کند که اکثر آن ها در واقع بسیاری از کاستی های ویندوز 8 را جبران می کند. خلاصه اینکه، استفاده از ویندوز با ماوس و صفحه کلید، به کار بی زحمتی تبدیل می شود.

بنابراین برنامه های مدرن (که بر اساس رابط کاربری مترو در ویندوز 8 طراحی شده اند) به دنبال دریافت پشتیبانی از ویندوز هستند و احتمالا این طراحی عوض خواهد شد، یک منوی جدید Mini Start  وجود خواهد داشت و اینکه بالاخره ممکن است مایکروسافت نیز از دسکتاپ های مجازی در ویندوز استفاده کند (چیزی که سایر سیستم عامل ها، سال هاست از آن بهره گرفته اند). علاوه بر این احتمالا Cortana را نیز خارج از محدوده ویندوزفون و در محیط ویندوز دسکتاپ ببینیم.

پیش نمایش ویندوز 9 باید در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر ارائه شود. کسانی که آن را نصب می کنند، بنابه گزارش ها، از آن ها خواسته می شود تا آپدیت های ماهانه اتوماتیک را دریافت کنند.

لینک کوتاه | منبع: blog.gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال