اختلاف و دادگاه بر سر پتنت، این بار میان مایکروسافت و سامسونگ!

مایکروسافت، سامسونگ را به خاطر اختلاف در قرارداد بین این دو شرکت در مورد پرداخت حق امتیاز، به دادگاه می کشد. سامسونگ یک قرارداد حق امتیاز با مجوز متقابل با مایکروسافت در سال 2011 امضا کرده است که به موجب آن ملزم به پرداخت حق امتیاز برای ساخت گوشی های هوشمند آندروید می باشد. متنی […]

مایکروسافت، سامسونگ را به خاطر اختلاف در قرارداد بین این دو شرکت در مورد پرداخت حق امتیاز، به دادگاه می کشد. سامسونگ یک قرارداد حق امتیاز با مجوز متقابل با مایکروسافت در سال 2011 امضا کرده است که به موجب آن ملزم به پرداخت حق امتیاز برای ساخت گوشی های هوشمند آندروید می باشد.

متنی که معاون شرکت و مشاور عمومی مایکروسافت در وبلاگ خود نوشته است:

“ما فقط بخاطر یک اقدام، پرونده حقوقی تشکیل پرونده نمی دهیم، به خصوص در برابر شرکتی که همکاری طولانی و پرباری با آن داشته ایم. متأسفانه، در هر شراکتی گاهی اوقات اختلاف نظر پیدا می شود. پس از صرف کردن ماه ها زمان برای حل و فصل این اختلاف نظر، سامسونگ در یک سری نامه و بحث ها تصریح کرده که ما یک اختلاف اساسی در عنوان قرارداد داریم.”

در پاسخ به اقدام مایکروسافت، سخن گوی سامسونگ گفت: “ما جزئیات شکایت را بررسی و اقدامات مناسب را در پاسخ انجام خواهیم داد.”

اصل پرونده بصورت عمومی است و بخش هایی از اسرار مهم مذاکرات حق امتیاز بین این دو شرکت را روشن میکند. اما متأسفانه بخش های جالب توجه از قبیل میزان هزینه های حق امتیازی که سامسونگ به مایکروسافت پرداخت می کند و روش های محاسبه ی آن ها، به شدت مخفی شده اند.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال