ارتقا به ویندوز 10 برای کاربران ویندوز 8.1 و 7 رایگان خواهد بود

امروز شرکت مایکروسافت خبر های بسیار خوبی را برای کسانی که از نسخه های قبلی ویندوز یعنی ویندوز 8.1 و ویندوز 7، استفاده می کنن، داشت! تمامی کاربران نسخه های قبلی ویندوز، می توانند از تاریخ عرضه ی رسمی ویندوز 10، به مدت یک سال، به صورت رایگان، سیستم عامل خود را به ویندوز 10 ارتقا دهند! […]

امروز شرکت مایکروسافت خبر های بسیار خوبی را برای کسانی که از نسخه های قبلی ویندوز یعنی ویندوز 8.1 و ویندوز 7، استفاده می کنن، داشت!

تمامی کاربران نسخه های قبلی ویندوز، می توانند از تاریخ عرضه ی رسمی ویندوز 10، به مدت یک سال، به صورت رایگان، سیستم عامل خود را به ویندوز 10 ارتقا دهند!

این موضوع برای تمامی کاربران ویندوز 7، ویندوز 8 و ویندوز 8.1 صدق می کند. این موضوع مشخصا برای این است که شرکت مایکروسافت قصد دارد هر چه سریعتر تمامی کاربران خود را به سمت ویندوز 10 بکشاند.

البته هنوز مشخص نیست بعد از یک سال گفته شده، چه اتفاقی خواهد افتاد؛ اما این احتمال وجود دارد که پس از این مدت آپگرید به ویندوز 10 همراه با هزینه ی خرید لایسنس جدید و یا هزینه ی دیگری باشد که احتمالا در آینده ی نزدیک مشخص خواهد شد.

همچنین مایکروسافت برروی یک بروز رسانی برای دستگاه ها با پردازنده ی “آرم” (ARM)، کار میکند که “Windows 10 for Windows RT” نام دارد. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در این باره ارائه نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال