از این پس می توانید با ساعت هوشمند، خودروی هیوندای خود را کنترل کنید!

اگر شما یکی از افرادی هستید که در در کنار ساعت هوشمند خود با سیستم عامل Android Wear، از یک خودروی هیوندای استفاده می کنید، باید بدانید که هیوندای، نرم افزار جدیدی را برای این سیستم عامل طراحی کرده است که به وسیله ی آن، قادر خواهید بود تا خودروی خود را کنترل کنید. پیش […]

اگر شما یکی از افرادی هستید که در در کنار ساعت هوشمند خود با سیستم عامل Android Wear، از یک خودروی هیوندای استفاده می کنید، باید بدانید که هیوندای، نرم افزار جدیدی را برای این سیستم عامل طراحی کرده است که به وسیله ی آن، قادر خواهید بود تا خودروی خود را کنترل کنید.

پیش از هر چیز، باید بدانید که نام این نرم افزار، Blue Link می باشد و به کمک آن، شما قادرید تا خودروی خود را از راه دور کنترل کنید. از جمله ی کاربرد های این نرم افزار، می توان به خاموش و روشن کردن خودرو، متوقف کردن آن و باز و بسته کردن درها اشاره کرد. حتی شما به وسیله ی این نرم افزار قادر خواهید بود تا بوق خودرو را به صدا در آورده و یا چراغ های آن را روشن کنید! و یا می توانید از آن به عنوان یک دستیار، به هنگام رانندگی استفاده کنید.

اپلیکیشن جدید Blue Link تقریبا با تمامی ساعت های هوشمندی که از سیستم عامل Android Wear استفاده می کنند، سازگاری کاملی دارد، من جمله ساعت های هوشمند ASUS ZenWatch, LG G Watch, LG G Watch R, Moto 360, Samsung Gear Live و Sony SmartWatch 3 و اگر بخواهید که از طریق شبکه، خودروی خود را کنترل کنید، هیچ محدودیتی ار لحاظ مسافت وجود نخواهد داشت. یکی دیگر از ویژگی هایی که در این نرم افزار وجود دارد، پشتیبانی از فرمان صوتی می باشد و براین امر می توانید از دستوراتی همچون Start my Car استفاده کنید تا خودروی شما روشن شود!

You can now use an Android Wear watch to remotely control your Hyundai car 1

با اینکه این نرم افزار به تازگی توسط هیوندای ساخته شده است، اما سیستم Blue Link، مدت 2 سال است که در خودروهای هیوندای قرار میگیرد و هم اکنون این نرم افزار با مدل های 2015 از خودرو های Genesis, Azera و Sonata سازگاری کامل دارد. هیوندای اعلام کرده است که اطلاعات بیشتری را در نمایشگاه CES 2015 که هفته ی آینده شروع می شود، منتشر سازد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال