از کامپیوتر بدون کیس با صفحه ی خمیده ی ATIV One 7 سامسونگ، در نمایشگاه CES 2015 رو نمایی خواهد شد!

کامپیوتر بدون کیس و جدید سامسونگ که قرار است به صورت رسمی از آن در نمایشگاه CES 2015 رونمایی شود، یکی از نوآوری های جدیدی می باشد که سامسونگ قصد دارد آن را به نمایشگاه CES 2015 وارد کند. این کامپیوتر بدون کیس، دارای صفحه ی نمایشی 27 اینچی بوده و کیفیت تصویر فوق العاده […]

کامپیوتر بدون کیس و جدید سامسونگ که قرار است به صورت رسمی از آن در نمایشگاه CES 2015 رونمایی شود، یکی از نوآوری های جدیدی می باشد که سامسونگ قصد دارد آن را به نمایشگاه CES 2015 وارد کند. این کامپیوتر بدون کیس، دارای صفحه ی نمایشی 27 اینچی بوده و کیفیت تصویر فوق العاده بالا و قدرت بسیار زیادی دارد.

سامسونگ سعی کرده است تا محصولی را خلق کند که همه ی افراد بتوانند از آن استفاده کنند و با کیفیت بالایی که دارد، برای استفاده در همه ی امور مناسب باشد. سامسونگ بر روی ارتباطات این محصول کارهای زیادی را انجام داده است و امکانات قابل توجهی را در آن قرار داده است. نسخه ی جدید نرم افزار SideSync 3 نیز یکی از همین برنامه های سامسونگ می باشد، نرم افزاری که در لپتاپ جدید این شرکت که پیشتر معرفی شد نیز دیده میشود. به وسیله ی این نرم افزار، شما قادر خواهید بود تا از پیام های کوتاه و تماس های تلفنی خود مطلع شوید!

زاویه ی دید نمایشگر این کامپیوتر بدون کیس برابر با 178 درجه می باشد و با اندازه ی بزرگی که دارد، می توان آن را از هر فاصله ای مشاهده کرد و از آن لدت برد. وضوح تصویری که سامسونگ برای این کامپیوتر بدون کیس در نظر گرفته است، فول اچ دی می باشد و شاید به همین علت، تراکم پیکسلی آن پایین بیاید اما نباید مهندسی جدید سامسونگ در رابطه با طراحی پنل نمایشگر این کامپیوتر بدون کیس را فراموش کرد، فن آوری ای که سبب شده است تا این کامپیوتر بدون کیس، صفحه ی نمایشی خارق العاده را داشته باشد.

Samsung Announces ATIV One 7 Curved All-In-One PC 3 Samsung Announces ATIV One 7 Curved All-In-One PC 1 Samsung Announces ATIV One 7 Curved All-In-One PC 2

اما بهتر است کمی در رابطه با سخت افزار این کامپیوتر بدون کیس صحبت کنیم. ATIV One 7 از جدیدترین نسل پردازنده های Core i5 شرکت اینتل استفاده می کند و در کنار آن، از 8 گیگابایت حافظه ی رم و هارد 1 ترابایتی با سرعت 5400 دور در دقیقه استفاده می کند و یک کامپیوتر بدون کیس یا All-In-One مقرون به صرفه را خلق می نماید.

اما شاید این کامپیوتر بدون کیس چندان به درد گیمر ها نخورد چرا که از هارد های جامد نمی توان در آن استفاده کرد و سامسونگ، کارت گرافیک داخلی و مجزایی را برای آن در نظر نگرفته است. اگر به دنبال اجرای بازی های رایانه ای بر روی ATIV One 7 هستید، باید از کارت گرافیک مجمتع پردازنده، Intel HD Graphics 5500، استفاده نمایید.

قرار است این محصول جدید سامسونگ، با قیمت پایه ی 1.299.99 دلار و در سه ماهه ی اول سال 2015، روانه ی بازار شود. در ادامه می توانید مشخصات فنی این کامپیوتر بدون کیس را مشاهده نمایید.

ATIV One 7 spec

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال