اسباب بازی هایی که می توانند تصاویر کودکان شما را به صورت خودکار در فضای مجازی به اشتراک بگذارند، تولید خواهند شد!

بدون شک گرفتن تصویر و فیلم از کودکان شما کاری سخت می باشد و شاید در موارد بسیار زیادی با مخالفت و یا عدم همکاری آنها در عکس گرفتن مواجه شوید. اینجاست که طراحی خلاق با نام Laura Cornet اسباب بازی هایی را طراحی کرده است که می تواند به صورت خودکار، تصاویر کودکان شما را […]

بدون شک گرفتن تصویر و فیلم از کودکان شما کاری سخت می باشد و شاید در موارد بسیار زیادی با مخالفت و یا عدم همکاری آنها در عکس گرفتن مواجه شوید. اینجاست که طراحی خلاق با نام Laura Cornet اسباب بازی هایی را طراحی کرده است که می تواند به صورت خودکار، تصاویر کودکان شما را پس از گرفتن عکس به اشتراک بگذارد!

مجموعه ی این اسباب بازی ها که New Born Frame نام دارد از بالای تخت کودک به صورت آویزان می باشد و هر کدام از آنها می تواند به صورت یک ماشه عمل کند و پس از واکنش کودک، به سرعت تصاویر، صداها و فیلم ها را ثبت کرده و در صفحه های اجتماعی، به اشتراک بگذارد!

fame

این مجموعه ی اسباب بازی ها که 5 عدد می باشند، هر کدام یک وظیفه ی خاص را بر عهده دارند و هر کدام با تماس کودک، کار خاصی را انجام می دهند و در ماه اکتبر بود که در مراسم Design Academy Eindhoven معرفی شدند. البته Laura Cornet تلاش دارد تا سیستمی را طراحی کند تا تصاویر به صورت خودکار به اشتراک گذاشته نشوند.

شاید این موضوع برای افراد زیادی چندان جالب به نظر نرسد اما به این فکر کنید که با استفاده از این اسباب بازی های می توانید زمانی که کودک در اتاق خود تنها می باشد، تصاویر و فیلم هایی به یاد ماندنی از او را به همراه داشته باشید و همین موضوع یکی از نقاط قوت این اسباب بازی ها به حساب می آید و می تواند سلفی ها بی شماری را از کودکان شما ثبت کند!

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال