استفاده از صفحه نمایش QHD در تولید تلفن های هوشمند احمقانه است!

درحالی که اخیرا استفاده از صفحه نمایش های QHD در میان تولید کنندگان تلفن های هوشمند هیاهوی جدیدی ایجاد کرده است، مدیرعامل بخش مشتریان شرکت هوآوی، ریچارد یو طی مصاحبه ای بیان کرد: چشمان شما قابلیت شخیص کیفیت فول اچ دی از کیو اچ دی را ندارد، پس پرداختن پول بیشتر برای خرید آن احمقانه […]

درحالی که اخیرا استفاده از صفحه نمایش های QHD در میان تولید کنندگان تلفن های هوشمند هیاهوی جدیدی ایجاد کرده است، مدیرعامل بخش مشتریان شرکت هوآوی، ریچارد یو طی مصاحبه ای بیان کرد: چشمان شما قابلیت شخیص کیفیت فول اچ دی از کیو اچ دی را ندارد، پس پرداختن پول بیشتر برای خرید آن احمقانه است.

این مصاحبه در روز معرفی پرچمدار جدید شرکت هوآوی Ascend P7 انجام گرفته است، که ما قصد پرداختن به جزییات آن را نداریم و به نکات مهم و قابل توجه آن می پردازیم. جدا از اظهارات آقای یو، در به کار گیری صفحه نمایش های QHD باید عمر باتری را نیز در نظر گرفت، کافیست تا عرضه ی LG G3 و Oppo Find 7 منتظر بمانیم تا متوجه شویم این کمپانی ها چگونه پاسخ اشتهای فروان پیکسل های صفحه نمایش QHD را خواهند داد.

آقای یو به تکنولوژی شارژ سریع باتری نیز اشاره کردند و دلیل عدم استفاده از این تکنولوژی در محصولاتشان را، کاهش عمر مفید باتری عنوان نمودند.

از نکات دیگری که در این مصاحبه به آن اشاره شد، برنامه ی هوآوی برای تولید ساعت های هوشمند در آینده است.

لینک کوتاه | منبع : phonearena