اقدام تازه مدیران اپل برای ارتقاء سطح محصولات کمپانی

شرکت اپل در سال  2018 پیش از عرضه اپل واچ 4 اقدام به استخدام یک متخصص قلب و عروق نمود. “دکتر الکسیس بیتی” شخصی بود که قابلیت ثبت نوار قلب را برای اپل واچ 4 طراحی کرد. اهمیت ECG در تشخیص بیماری فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) است. به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، به […]

شرکت اپل در سال  2018 پیش از عرضه اپل واچ 4 اقدام به استخدام یک متخصص قلب و عروق نمود. “دکتر الکسیس بیتی” شخصی بود که قابلیت ثبت نوار قلب را برای اپل واچ 4 طراحی کرد. اهمیت ECG در تشخیص بیماری فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) است.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، به تازگی متخصص قلب دیگری با نام “دکتر دیوید تی سی” در این شرکت برای کار روی حوزه سلامتی و ارتقاء سطح کیفی محصولات شروع به فعالیت نموده است. دکتر تی سی علاوه بر تخصص پزشکی در رشته های کامپیوتر و فیزیک نیز تحصیل کرده و تجربه نظارت بر تیمهای مشغول به فعالیت در حوزه های رباتیک ، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را دارد. بعلاوه وی سابقه کار در سازمان NYP را داشته است و استاد دانشگاه کلمبیا می باشد. با توجه به این تصمیم مدیران اپل باید منتظر ماند و دید این شرکت در محصولات جدیدش از چه قابلیتهای تازه ای رونمایی خواهد کرد. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار پزشکی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال